hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Sunday, March 21, 2010

boring ! :(

assalamualaikum ,

kwn2 bloggerkuh , kamu di mana ?
updatelah blogmu , aku nk baca !
:)

ask me anything here ,
i'll try to answer even it's a silly question :)
http://www.formspringme.com/ainakyra
so , ask me now ! :)

the silly amin bin azhar ,
wadahel r he's kidding my father's name ?!
ehh , macamlah nme bpak kau tu sdaaaapp sgt huhh ?!
aku rse pn jasemah x ajar kau ejek nme bpak org kn ?!
so , x payah ejek nme bpak aku !
get my point ? you boleh blah ! x(
*haha , mcm la die bce post nieyh :p

sedeyhnye lagu bila aku sudah tiada nieyh ..
makes my heart crying :(
serious , tersentuh ble mndgrnye ..
seolah2 suatu hr nnt ia akn brlaku pd aku or seseorg yg rapat dgn aku .
yela setiap manusia pun akn maty gak suatu hr nnt .
cuma cepat atau lmbt jer .
so , byk2la wat amal jariah yerr , hehe :D

yay esk skola !
yeah3 ! :)
rindu kwn2 !
perkara pertama yg aku nk wat esk , tampar amin b. azhar !
aku x peduli org nk ckp ape !

sekian buat masa ini , sorry kalau boringg sgt bce blog niee :D
:)

1 comment:

syahirahjamal said...

hahah,tampar je budak tuhh!!
aku izinkan!! ;p


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.