hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, March 13, 2010

tgh insaf nie :p







assalamualaikum ,

mulai hr nie , nk gne blog nie juz tlis utk catatan harian n' pape tazkirah yg aku dpt jer .. x mau umpat2 lg .. tmbh dose haha .. da insaf nie .. sokong r .. :p
ble aku dgr ape yg bpak aku tazkirahkn utk aku maghrib td , insaf la pulaa :p rentetan ape yg brlaku dlm hidup aku nie .. sumenye ade rahsia yang trsembunyi .. ujian ni klau kte salah msih ade peluang utk kite betulkn kesilapan agar x terulang lg pd ujian akan dtg .. mcm tu gak ngan hidup n' ujian ..

to all my friends , especially nur emy helwina , nur najiah , syahirah , nurul ainaa , farah hafizatul , muhammad razlan , n' sape2 yg rse prnh ade prmusuhan ngan aku .. aku mintak maaf sgt2 .. mngkin aku rse diri aku btul slme nie .. tp sbnrnye aku pun fikir2 jgak ttg ape yg korg ckpkn kat aku tu ade betulnye ..

helwina ,

aku sbnrnye lum sedia lg nk maafkn ko .. yela ko mne prnh kata mintak maaf kat aku .. tp skrg nie dgn rela hatinye aku maafkn kau .. aku cube nk lupekn ape yg ko prnh wat kat aku slme nie .. aku sdar diri aku sape x layak n' x sekepala dgn geng korg bak kata spe ntah dlm surat yg ko bg tuh ..

lgpun skrg aku x mimpi lg nk msk fanesa .. spe nk kwn ngan aku , aku lyan jer .. aku rse aku x perlukn bestfren pun dlm idup aku .. spe nk lyn aku , aku lyn r balek .. simple ..

najiah ,

aku xtau n' x ingt ni kali ke berapa aku maafkn ko , tp aku maafkn gak walaupun aku rse lps nie aku akn maafkn ko skali lg .. x pe r .. mkin byk kali aku maafkn makin byk pahala aku ha3 .. mls nk citer pnjg2 x nk ungkit citer lme .. aku nk bina idup bru .. hrp ko sokong aku ..

razlan ,

dgn rela hatinye aku lpskn ko pergi dr hidup aku .. pergila bawa haluan ko .. aku bwak haluan aku .. ok ? lps nie ko xyah pnat2 lyn aku lg .. xyah nk cri gado ngan aku lg .. sbb aku pun (dgn terpakse) redha aku nie bkn la istimewa lg di mata ko .. dan aku rse lps nie aku x nk kapel lg .. dh ckup menyakitkn 3 pengalaman yg aku lalui slme nie ..

aku tahu diri aku xley nk kuat tnpa ko .. tp skrg ade ko atau tnpa ko aku ttap kne kuat .. tp susah sket r sket xde ko .. kne r sabar sket .. ha3 .. tp demi sume org , aku kne tabah .. kne kuat man .. bru r brjaya .. ha3 ..

jgn mrhkn aku lg ye .. ye aku tau aku slalu kkdg cari pasal ngan ko .. aku mintak maaf atas sume kesalahan yg aku wat kat ko .. hrp ko maafkn .. walaupun sepatunye ko yg mintak maaf ngan aku (tgk nie aina , cari pasal gak lgy :p ) .. tp biar la aku dlu yg mintak maaf ngan ko .. biar dpt pahala byk sket ha3 .. k ? segalanye tamat di sini .. ku rela lepaskn ko pergi .. biar harapan ini masih menggunung tinggi .. namun tetap mustahil untuk dikecapi .. fuh .. ayat jiwang mehh .. ha3 ..

-byebye bapakku mau gune :D-


2 comments:

syahirahjamal said...

tsk tsk T__T ayat jiwang pulak!!
eh eh nama aku ada!! hehe :P
urrmm..
emy aa ckp kat aku,
dia pun x bersedia nk maafkan ko..

Aina Syakira said...

so biar la aku maafkn dlu .. earning pahala sket .. ha3 .. :p


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.