hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, April 19, 2010

hahahahahahahahaha

assalamualaikum ,


******************************


masa geo sungguh kelakar :D


scene 1 :


ckg salwati : mengapakah kadar kematian menurun ?


syafiah : sebab tak ada orang mati ..


scene 2 :


atikah : shhhhhhh ..


aina syakira : shhhhhhhhhhhh ..


nurin : sape yg kencing nie ????


teringat masa scene waktu maths :


wan : aina malik !


ckgu izra : hah ? nak balik ?? cepatnya baru pukul brape ..


wan : saya panggil aina malik lah cikgu .. ??


******************************


tadi kena kutip nama ketua dan penolong ketua klas ,


cikgu norazita suruh .


aku pun kutip la utk form 2 , form 1 aina irdina yang kutip .


then bila da hbis kat 2 hikmah ,


alamak kne pergi 2 krk 2 laa pulaa !


wktu tu aku rasa dunia mcm nk kiamat ?


ah ah nak melangkah masuk ke tak nak ?


selangkah , berhenti . selangkah , berhenti .


sudahnyaa aku pergi 2 krk 1 dulu laa !


then sembang2 dgan najiah , farah , emy , syahirah serta amirul ,


dorg byak bg kata semangat kat aku .


"aina boleh buat !"


"masuk jee !!"


"Aina ingat ALLAH je .. ingat apa yang aina buat ialah utk menyumbang kpada sekolah , masyarakat agama bangsa dan negara bla bla bla .."
-seperti biasa dialog ini dituturkan oleh amirul-


then aku pun kluar dr 2 krk 1 ,


tibe2 dgan rasa yg menggoncang naluri ,


aku kuat dan relax msk 2 krk 2 !


pdhal masa sblum tu rse mcm nk maty sajaa ..


"assalamualaikum , nak jumpa ketua dan penolong .."


wktu tu farhan dgn syahirah arrifin kluar ..


smentara dorg tlis nme tu ,


smbang2 dgn farhan and curi2 usha seseorg kjap ,


aku tgok org laen tlis kat buku latihan ,


die relax je belek2 buku teks ?


haih pelik bin ajaib ?


sementara itu tgok aizat sama ,


aizat tekun doe menulis smbil bertanyakan sesuatu kat kwan2 sblah die . :D


ade ciri2 pelajar cemerlang , hihi :D


wktu tu pengawas da rhat x dpat nk jmpe ainaa mainor :(


btw , aku tgok farhan cam biasa je ,


xde nk mrah sgat kat aku . smpat gurau2 lg :)


die je yg lebeyh nk mamposs ! lantak kauu lahh , kau pnye psal :p


tapi aku hrap sgat dpat berbaek dgn kau okey ?


aku terlalu mengharap :)


******************************

btw , thankx to najiah , farah , emy , syahirah and amirul


for giving the spirit to enter 2 krk 2 ,


spirit korang mmg berkesan gle2 ! :D


syang korg sume ! :D


******************************


tadi pergi 2 krk 1 nak amik satu borang ,


borang tuh mengandungi nme2 yg terlibat dlam bimbingan dan kaunseling ,


for kategori bidang akademik : cemerlang


ade nama2 seperti :


2 kaa :
aina malik , aina syakira , wan aizatul , sarah afiqah , atikah


2 krk 1 :
lallana , jaspreet , syafira , sharen

2 krk 2 :
shaheera adilla


-bngge 2 kaa paling byak , hihi :D-


okay straight to the point ,


lpas amik borang dari syafira ,


on the way nak pergi bilik UBK turun tangga ,


trjumpe imran dan izam .


imran nyanyi dgan sekuat hatinya ,


"jongang jongang jongang !
oh halimah jongang !
halimah gigi jongang ...!!"


suara kataknyaa itu membuatkan aku tergelak :D


mle2 aku tahan gelak ,


then aku ttup mulut aku dgan borang ,


lme2 aku x tahan sgat aku


GELAK KUAT-KUAT !


imran terkejut , then kata ,


"alamak ade soundtrack kacau laa !"


aku x ley nak berhenti gelak lagii !!


"aina .. ko jgan bgtau orang tau .."


aku x habes lagi gelak , izam pulaa yang gelak ,


HAHAHAHAHAHA :D


kemudian hujan turun dgan lebatnya disertai kilat yang sabung-menyabung :D


******************************


eh eh amin anak azhar nie ?


bila masa pulaa aku gado ngan dia ?


aku cuma tegur kegedikan dia , itu sajaa :p


-the end of the daily story-




4 comments:

jijie said...

haha..
tq..
psl spirit tuh..aku pown x taw nk ckp pe..!aku lupela!pnjg sgt douh..!

Aina Syakira said...

hihi , sme2 kasih :D

syahirahjamal said...

bhahahah imran :P

Aina Syakira said...

hihihi :D


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.