hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Wednesday, April 21, 2010

huhh , penatnyaa :p

assalamualaikum ,


******************************


pagi tadi ade kokurikulum unit beruniform ,


KRS buat kawad ,


saket kaki belah kanan sebab byak gne sngat kaki tuh .


time aku kena test bagi komand ,


tetibe aku menggelabah doe !


yela segan lak nak bagi komand ,


mcam x biasa doe huhu :D


pdhal kat kawad rmah satria suara aku laa paling kuat memecah gegendang telinga :D


******************************


masa PSK sangat menarik yaww ,


kitaorang kena wat kumpulan yg cikgu roslan tentukan .


aku sama kumpulan dengan ,


zul fariq :p , liyana , syafiah dan haziqah :)


zul fariq ketua kumpulan , aku penolong , wekk :p


-pembantu peribadi fariq masa PSK-


kumpulan nie kekal smpi 21.5 depan . pastu nnt kne tkar kump . laen .


okay shorten the story ,


kitaorg kena kumpul maklumat ikut point yg cikgu bagi ,


mksdnye ahli kumpulan kne bertukar2 maklumat diri .


cthnye tarikh lahir , tempat lahir , makanan kegemaran , hobi , cita2 and bla bla bla ..


antara yang kitaorang tahu sesama classmate ialah ,


aidil ske mkan mi goreng mamak !


haha x tau lakk taste die camtu , hihi :D


tapi pda pengamatan aku ,


ckgu roslan lbih ske wat practical drpd teori :)


teruskan dgn teknik itu yaww cikgu , sayaa sukaa :D


******************************


alamak folio geo pulaa kne wat !


adoyai malangnyaa nasebkuh :(


3 tahun ini asyik wat folio sajaa :(


duet mak bapak gua juga yang keluar :p


******************************


farah jasmeen sudaa keluar wad !


alhamdulillah :)


but ade yg :(


sbb xley nak mkan dlam klas lg , hihi :D


******************************


aku rindu sayang kamu ..


ku damba kemaafanmu ..


ahh perkataan ini sangat mengasak perasaan :(


sjak kejadian di 2 krk 2 isnin lalu ,


membuatkn aku smakin obses nak tahu ,


kenapa dia marah sangat dgar citer tu dari farhan ?


adakah dia masih punya saki baki perasaan terhadapku ,


atau hanya atas dasar dia bengang dgan apa yg farhan ceritakan padanya ?


ahh kenapa kenapa kenapa ?


berilah aku peluang untuk berbahagia dengan besties ku .


ya ALLAH , tolonglah aku !


-the end of the daily story-

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.