hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, April 30, 2010

lupekan . haha .

assalamualaikum ,


err malas laa nk citer psal smalam ,


hari yang sangat terukk :(


by the way , my dad now is following his company


ade urusan kerja kat arab saudi slain wat umrah .


my mother and i only at home !


err err , teringin pulaa nak gi sana ,


plus that place is my childhood memory , hihi :D


******************************


err geram gile laa dgn bdak2 laki SMKBR nieyh ,


asyik nak boo orang sajaa !


heyy heyy lu pikir wa pun xbley wat camtu kaaa ?


lu boo gua atas pentas tadi ,


bila lu pulaa atas pentas nanti ,


wa boo lu sekuat aty !


BAJET JER LAH SAPE YG BOO AKU !


heyy heyy drpada korang yg x brgune utk skola tau wat msalah jer ,


x sdar diri pastu nk boo orang lakk !


nmpak je aku tenang kat pentas tadi ,


actually aku mrah gle ngan korg ,


rse mcam nk jerit je pkai microphone biar korang pekak !


tak pekak tp tak dengar nasihat orang pun x gne !


tp aku tahan jer kan , ishh sbar je la ngan bdak2 x sdar diri nieyh ,


err err don't ask me why i got angry ,


i think you know it :(


*********************************


smalam masa rehat gi kat taman sains ,


alan duk di atas kerusi ,


farah cabar najiah suruh dduk sblah alan ,


najiah pun dkat2 dtang kat alan ,


ehh ehh najiah nieyh sgan lak !


aku da siapkan kamera nk tngkap gmbar korg tahu ?


(camera pkai jari jer , hihi :D)


adoyaii tgah aku aksyen dgan jari terbentuk empat segi aku tuh ,


ehh ehh awat kau pandang aku x henti2 ?


terkejut sbab aku dgan selamba nyaa pandang kau straight to the point ?


-kau = razlan-


err najiah sgan pulaa , die trus lari , haha :D


******************************


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!


sakeyt cikgu thu ?


folio sejarah lpe nak bawak ,


aduhh cikgu rosma bg cubitan manjaa .


aduhhhh kesiankanlah hamba :(


******************************


yay dpat jd photographer skola !


happy gle :D


err err kne beli vest fotografi laa :)


err malas la nk citer byak2 hr nieyh :(

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.