hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, April 13, 2010

a stupid tuesday ?

assalamualaikum ,





******************************





i miss my lil sis , fatehah isa !





she didn't show up during assembly ,





coz she had the 'kelas awalan' ..





and i hope my junior , azri nazrullah ,





will show up at facebook tonight !





best gle chat dgn die , hihihi :D





******************************





today amin gave me chocolate ,





cadbury milk sajaa , hehe :D





pape la oii . aslkan coklat . haha :D





but i love cadbury black forest . sooooo yummy , hehe :D





******************************





today pn hamimah x dtang ,





ckgu roslan relief for 30 mins .





die pun citer ttg jejaka klas kami yg ade 4 kerat tuh ,





layak jadi suami ! wekkk , muntah aku :p





cikgu pun berleter laa mcm2 ,





skrang laki da smakin pupus ,





so ble kawen kne bermadu nnt kne redha jelaa ?





what ? heyy , pompuan pun ade perasaan tahu ?





cikgu snang je la ckap , ckgu kan laki ?





pastu berbalik pd jejaka 4 kerat td ,





cikgu roslan kata layak jd suami ?





ckgu bawak kawah dlu saya nk muntaaahh :p





mentang2 r ms tuh dorg tgh wat keje bahasa arab ,





ckgu puji2 dorg pulaa ?





hey heyy , ckgu x tngok lg klau dorg xde keje ,





si fariq dgn hazrie tu lawan tangan je keje ,





x pun si azri nazarain dgn hazrie tuh gelak sekuat2nye klau boleh gelak nak bagi pecah tingkap skola nieyh tahu ?





yang si amin pulaa , x habes2 asyik merepek merapu meraban sajaa ..





ade ke 1 kali 1 sme dgn 2 juta ?





huhu da sah ikut ajaran ssat :p





amin pun ghairah sgat r nk tnjuk kat sume org





mcm mne 1 kali 1 sme dgn 2 juta ..





byk kali r die tnjuk kat fariq laa fadhlin laa syafiah laa ,





ms amin nk tnjuk kat aku mcm mne 1 kali 1 tu sme dgn 2 juta ,





tibe2 syafiah menyampuk ,





"eiii sudah laa aku da muak tgk tahu ?"





******************************





fadhlin tanya syafiah ,





"what is your name ?"





syafiah pun jawab ,





"i live in bandar rinching .."





mcm bengong sajaa ?





******************************





masa rehat najiah nak beli air ,





tapi ape sebab ntah die sgan nk beli ,





last2 die tawaf satu meja mcm laa meja tu kaabah ,





agaknyaa die nk practice bertawaf kott ,





maklumlaa nk jd hajah nur najiah binti azli , hihi :D





then jalan2 round satu skola ,





ternampak razlan and the gang ,





najiah , emy dgn syeerah pun panggil , "alan alan !"





aku xtau tibe2 aku pndang longkang pulaa ?





aku pun tercakap laa , "asl aku pndang longkang ?"





then farah pun ckap ,





"ntah .. longkang tu cantek sgat .."





we're soooo silly today ? hihi :D





******************************



lawak dowh tgok baihaqi jlan ,





cam modelling sajaa ?





ade gaya ala2 shuffle lak tuh >.<





aqi dan ayush , jgan la sembunyi2 lagi ,





penat den tngok kisah korg yg pnuh pancaroba ini .. ?





tapi kisah aku lg pancaroba kan kan ? hihi :D





-the end of the daily story-




2 comments:

jijie said...

aku bertawaf???
hahah...x sbr nk twf sbnr nye..:)
tunngu org nk bwk aku g mekah je ni...teringin nk pegi ctu..hrp2 dpt la sblom aku pergi dr dunia yg fana ini...ceyh..:P

Aina Syakira said...

hehe , aku pun hrap nk prgi sana lg wat haji btol2 :)


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.