hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, April 3, 2010

warkah buat amirul asyraf dan syafiq wasfi ..


assalamualaikum ,


these two cute bears represent my two cutey mutey friends ,


amirul and syafiq wasfi :D


several times , i saw them


playing , studying , do things together , happily ..


i hope that my friendship wif my friends are like both of them :)


but ..




this is what actually happen to them now ,


fighting and fighting and fighting ,


tp xde la smpai bertumbuk2 , just perang dingin ,


but why why why ?


this is what i've never , never , never expected !


my two best friends are hating each other !


kelmarin dgr citernye syafiq nangess ,


smlm pulaa amirul nangess ,


syafiq kuh syg , kau lagi bertuah ,


org sekeliling aku x bleh nk kesan lgsg yg aku nangess .


ko skurg2nye org tau kau nangess .


and amirul , what ? die nk pindah skola ? why ?


amirul , if you read this post , please ,


aku tau kau tau kisah hidup aku yg pnuh pancaroba ini -ayat skema ngekk :D-


pikir dlam2 , siapa yg lg ssah yaww ?


siapa yg tanggung derita lebih yaww ?


kau tau x aku msih ade mslh smpai skrg yaww ?


aku x prnah ade peluang seketika cuma utk aku gather sume org yg aku syg n' bahagia bersama yaww ?


klau aku xde mslh dgn razlan , ade mslh dgn najiah pulaa ,


xde mslh dgn najiah , ade mslh dgn emy pulaa ,


xde mslh dgn emy , ade mslh dgn org laen pulaa ,


kdg2 klau aku hmpir nk kecapi bahagia , di kalangan bestie ku pula yg gado ,


tgh2 aku okey mood , kau dgn syafiq pulaa yg gado ,


bkan aku nk ungkit citer lalu , but amirul ,


your problem is soooooo small compared to me .


amirul n' syafiq ,


sdar tak , korg berdua je gado kan ,


boleh menyebabkan org laen pun bergado jgak sbb korg ?


amirul n' syafiq ,


fikir la org laen sme yg nk tgk korg berdua berbaik semula ,


fikir la org laen sme yg nk happy sme2 dgn korg berdua ,


Photobucket


kemaafan dendam terindah yaww ,


so , walaupun ego korg melangit sampai ke langit ketujuh ,


bukan penghalang utk korg bermaafan .


tak masuk syurga sesiapa yang memutuskan silaturrahim yaww .


lu pikir lah sendiri .


jangan pedulikan hasutan syaitan yang memang tak pernah berhenti


menghasut umat Islam agar saling bermusuhan .


aku tau , bukan senang nk maafkn org ,


aku pun ssah nk maafkn org yg prnh hmpir2 musnahkan hidup aku ,


but kemaafan itulah sebenarnya ,


kunci ketenangan paling tepat dalam hidup .


dan ia membuatkan aku lebih kuat dlm menghadapi hidup ini .



aku harap sgt kwn2 aku dpt gather2 mcm nie :)


tp knpe perkembangan semasa semakin banyak menghakiskan harapan aku ?


amirul and syafiq ,


ku tahu jauh di sudut hatimu ,


ade sekelumit rasa persahabatan ,


jadikanlah sekelumit itu menjadi semakin besar dan besar ,


menyinari hidup kalian berdua , hidupku , dan hidup rakan-rakan kalian .


jangan mementingkan dirimu sendiri ,


kerna kita sesama Islam adalah bersaudara .


ku harap , kita semua bersama ,


membina dunia warna-warni kita , melakar kenangan terindah kita ,


di sini , di bumi ALLAH ini .


kerna kita tidak tahu apakah di sana nanti kita akan bertemu lagi .


hargailah seseorang itu sebelum dia pergi jauh dari hidup kita .


amirul , tak usah layan ego yang akan menghancurkan hidupmu ,


syafiq , teruskan kelembutanmu itu agar dia menyedari usahamu .


ya ALLAH , kau satukanlah kembali dua sahabat ini .


AMIN YA RABBAL ALAMIN .


-hoping :)-



4 comments:

syahirahjamal said...

tsk tsk T_____T
kesian dohh aku tgk amirul..
aishh..
tak tau bile dorg nk stop fighting?

Aina Syakira said...

sme2 la kte brdoa agr amirul and syafiq stop fighting :)

jijie said...

yeah...
aq doakan drg cpt baek smule....
huhu..
sedey ble tgk drg nanges..
aq pown jadik nk nanges gak..
waaaaaaaaaaaaaaa..........

Aina Syakira said...

uwekk , uweek :'(
-nanges nieyh , he3-

smoga doamu dimakbulkan ALLAH , najiah :)
aminnnnnnn .


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.