hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Wednesday, June 23, 2010

assalamualaikum ,


*


semasa perhimpunan , pengawas suruh keluarkn buku komsas bahasa melayu .


nur fatin syazwani :
semua murid diminta keluarkan buku bahasa melayu dan baca ..


atikah pun suruhlaa bdak2 laki 2 krk 2 keluarkn buku .


atikah :
hah cpat , keluarkan buku !


aizat :
*dengan muke tercengang*
buku ape ?


*


boringnyaa duk dlam klas mse cikgu xde . xde sape nk borak ngan aku .


masa tuu , pelajar lelaki solat .


aku yg tgh boringg nie pun lepak di dpan pintu kelas .


ternampak amin tgah ckap dgan haza .


haza tu kwan aku ngan emy (lelaki) .


aku trtanyaa2 kat diri aku ,


"sjak bile amin kawan ngan haza ?"


bile mesej ini sampai ke otak , otak pun interpret mesej yang diberikan ke mulut aku ,


akhernyaa keluarlah dr mulut aku , bbrapa perkataan yang berbunyi ,


"sjak bile amin kawen ngan haza ?"


*


ahh x sabarnyee nk tau keputusan bahasa arab !


itulah penentu jalan hidupku .


samada akan terus kekal di KAA ,


atau akan pulang semula ke kelas asal aku iaitu KRK .


ya ALLAH , berikanlah yang terbaekk buatku :)


kerna ku yakin takdirMu itulah yang terbaekk buatku :)


*


minggu ini sangat sebokk !!


kelam-kabut terkejar-kejar nak siapkan kerja . nk buat kerja .


selalunya aizat laa tmpat aku lepaskn sumenye yg trbuku dlam hati aku .


skrg x tau nk lpaskan kat saper .


internet die x baek lg . hmm . bile la nk baek =.=


aku mahu segalanya seperti dulu .


*


di mana dia kambeng biri biri saya ,


kambeng biri biri saya hari ni tak datang skola =.=


-the end of the daily story-



p/s : respond to najiah's post today :)


*sorry tiru ayat ko sket :)


ku rindu saat itu
ku rindu mereka itu
kau tau siapa dan apa ?


saat hakem dan haziq nyanyikan lagu jangan marah ketika emy bermuka geram

saat kasut razlan tercampak ke atas bumbung kantin

saat kita didenda di perhimpunan kerna lewat ke makmal

saat aku dan imran selalu bergaduh tentang komand kawad

saat hakimi suka mengusikku

saat cikgu rosma memujuk lembut kelas kami yang didenda

saat hakem suka buat aku marah dengan satu perkataan , "amin !"

saat aku dan najiah berpakat berbalas surat dengan razlan

saat shahir cam kayu sewaktu dia murid baru

saat shahir sanggup berkongsi buku dengan sharen walaupun aku yang memberi peluang berkongsi dahulu

saat aku memanggil razlan sebagai adek , sume gosip ! adushh !

saat muzammil tak lekang dari loyar buruknyaa

saat najiah , emy dan amirul yang setia bersamaku

saat semua sudi berkongsi suka duka denganku

saat semua menghargaiku dan memberi dorongan untukku

saat amirul tidak lekang dari celoteh dan ceramahnya

saat segalanya indah bersama ..


kadangkala tangisan mengalir di pipi ..
namun tak mampu mengubah apa-apa lagi ..


cikgu rosma ,
betul katamu .
namun aku tidak memikirkan betul-betul hal itu .
"aina , fikirlah masak2 . btul ke keputusan aina nk pindah kaa ."
ku rasa ku benar ,
namun kini , segalanya ternyata salah .


3 salah terbesar yang pernah ku buat selama hidupku ,
menolak cinta razlan ,
membuat razlan membenciku ,
dan
mengikut desakan ayahku utk brpindah ke kelas kaa .


ya ALLAH ,
ku yakin , semua ini takdirMu .
dan takdirMu yang terbaik .
namun
masih mampukah aku
menghadapi ranjau hidup tanpa mereka di sisi ?

1 KRK 1 students ..
i miss you and our memories
so damn much

and i BELIEVE
one day
the MEMORIES
will not just left as MEMORIES ..
but
they will turn again to
REALITY ..

:)



No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.