hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, June 26, 2010

tak mungkin kerna sayang

assalamualaikum .


*

Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti


Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali


Sekali sekala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti


cuba teka , lagu nie utk sape ? klau betul aku bgi penumbuk .. haha xD


*


td . hr keusahawanan .


aku jaga kedai jumble sale .


cam bodo jer . haha =.=


lpas 2 jam jaga , bebassssssss !


tp x tau nak buat ape .


lepak dgn najiah , farah , ainaa , anis , syeerah .


pastu tgk org baling bola kat tin .


syafiq rozi byk kali maen owh !


dan byk kali mng .


die dpat biskut . bg najiah 1 , dan bgi aku jugaa . haha =.=


*


masa balik .


adik , akak ingat nak tgur adik ,


tp x berani laa .


akak sedar akak bukan akak angkat adik lg ,


tp , skrg walaupun kite da xde pape hubungan lagi ,


akak ttp syang adik mcam masa adik jd adik angkat akak dlu .


tp skrg . sumenye dh tinggal kenangan semata-mata .


kenangan yang mungkin ya atau tidak


menjadi kenyataan semula . =.=


*


skarang demam rindukn 1 krk 1 2009 , haha :D


serius aku rindu giler klas nie .


kelas trbaekk aku prnh msk .


dlu aku ingt klas nie x bess . yela krk . msti sume cam kera sumbang .


rupe2nyaa , happening giler !


pengajarannya ,


jangan jadi macam aku , wat keputusan terburu-buru .


apepun , mintaa petunjuk dengan ALLAH .


agar keputusan yg kitaa wat adalah keputusan yg terbaekk .


dlu aku ingt lg 1st time ayah aku minx aku msk KAA ,


aku solat istikharah .


2 mlam lps tu aku mimpi aku susun buku xde buku bhse arab pun .


aku msih stay kat krk sbb tu .


tapi bile 2nd time ayah aku suruh ,


aku x wat ape2 nk mintaa petunjuk dr ALLAH ,


inilahh jadinyaa . terseksa .


sahabat , kebahagiaan adalah segalanya .


tak guna tunjuk pandai amik 9 subjek ,


tapi hati tak pernah rasa tenang dan gembira .


btul x btul x ? hihi =.=


forever in my heart ,


are 1 krk 1 students and teachers and memories .


ya ALLAH aku minta petunjukMu


aku memohon darimu


jadikanlah kenangan yang selalu bermain di mindaku


menjadi kenyataan semula dalam hidupku .


amin ya rabbal alamin .


-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.