hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, July 27, 2010

impak maksima

assalamualaikum .


aku bkan nk citer psal citer impak maksima tuu .


tapi AKU BOSAN GILE2 TAHAP MAKSIMUM !! -bak kata emy-


hari nie pun .. alahh .. malas tol ..


rse mcam x nk dtg skola pun ade ..


naseb baek ade seseorg yg mendorong aku pegi skola .


klau org tu x de , malehh den nak pi skola . haha xD


*


ustazah shakimaz kata , sape mak bapak gaji bwh rm3000


dpat netbook free for study !!


tapi gaji bapak aku rpe2nye atas rm3000 ...


so aku x dpat laa netbook . huhu :'(


tapi tapi


tak terkilan sebab daa ade satu daaa :)


x sabar nak belajar gne laptop !!


sambil2 tuhh boleh online . haha xD


*


eihhh !! bosan lahh !!


daa la kat skola bosann .


kat siber pun bosann .


korang xde citer menarik ke haa ?


gosip ke ape ke .. ape2 citer jela .. aslkn boleh hilangkn bosan ..


klau dlu bosan , lyn je aizat ckap psl hardcore die ..


lyn je izham ckap psl bola laa dota la fira laa ..


lyn je emy ckap psl daus laa fidaee laa bla2 ..


lyn je haziq ckap psl kerja seni laa kerja tu kerja nie ..


sumenye di alam siber ..


skrg ..


aizat daa x mau kwan ngan aku lg ..


izham x kasi aku chat ngan die lg ..


emy nye laptop rosak .. x dpt2 lg laptop ..


haziq lak x dibenarkn gne laptop sllu ..


aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhh !!


boley gilaa daa aku nie !!


yela , sblm nie klau bdak2 form 1 laki nk chat ngan aku kat fb lgsg x dilayan kcuali azri nazrullah ,


skrg bdak 1H pun aku bantai je chat ngan die ..


pasal trlampau bosan giler ..


-the end of my merepek story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.