hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Thursday, July 8, 2010

ohh anak mainor sayang

assalamualaikum .


*


to nurul ainaa binti mainor ,


seeing you happy with razlan , makes me happy .


seeing razlan smile because of you , makes me smile .


don't ever break your chain with him .


don't ever break his feelings .


i hope you stay forever with him .


i hope you happy forever with him .


ainaa ,


jika kau merasa kau bahagia di atas penderitaan orang lain ,


kau salah .


dia , razlan ,


bukan lagi yang menawan hatiku lagi .


dia telah jauh pergi .


jangan pernah lagi merasa bersalah denganku ,


kerna ku juga sudah punya pengganti .


*


oh no oh no oh no !


esok ade majlis temu mesra + amek report card !


habeslaa rahsia ku terbongkar :S


yela mak aku msti citer bnde2 yg x baek psl aku .


malu doe . malu malu malu . :S


*


tadi cikgu Z suruh aku gi kelas 'A' nak panggil seseorang .


kat kelas 'A' tuu , cikgu H mengajar .


aku pun ketuk pintu , tuk tuk tuk !


cikgu H pun sahut , "ada apa aina ?"


aku pun cakap ,


"assalamualaikum cikgu . nak panggil N ."


cikgu H pun pelik .


"N bukan kelas nie laa ."


dalam aty aku cakap , alamak salah kelas laa pulaa !


aku tnye la cikgu H tu ,


"N kelas mana cikgu ?" -dgn muka cuak-


dengan selambanya cikgu H jawab ,


"die kelas 'B' (kelas 'B' ialah kelas paling hujung dalam satu tingkatan) ."


"ala kelas 'B' , kelas yang tak pandai tuu !"


when i heard the red-coloured words ,


i was like a #$@#%$%&^*()(*&^%$@


sampai aty cikgu H ckap mcam tu ?!


pertama kali seumur hidup aku


aku dgar seorang pendidik memperlekehkan anak2 murid nye !


yang bdak2 klas 'A' tu ape lg , ade yg gelak laa . 'lawak' laa katekan .


aku pun mke mcam 'he .. he .."


sbnrnye aku pun xtau muke aku cmner wktu tu .


aku pun kata , "terima kasih cikgu ."


sambil jalan ke kelas 'B' nak pnggil N ,


aty aku pun menyumpah-nyumpah .


"ish kalau aku bdak kelas 'B' , da lme aku cili jea mulut cikgu H tuu .


patut laa anak die mulut celupar nak mamposs ,


rpe2nye mak die pun sama species .."


sorry laa agak mengutuk sket , tp btul2 terkejut gilaa :O


*


ekk eley kau K ! pehal ko nak sebok hal orang ?


biar laa ainaa kapel ngan razlan !


yg ko penat2kn diri ko mesej sume org yg dorang kapel tu pahal ?


aku tauu laa , dulu kau tackle ainaa x dpat .


tp daa ade girlfie bru , jaga jela girlfie baru kau tuu !


x yah nak sebok2 jaga dalam seluar orang !


pi bla la kau ! hrp je ustazah kalsom ingt kau alem .


rpe2nye ade udang di sebalik mi . haha .


-the end of the daily story-



No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.