hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Thursday, July 22, 2010

pening

assalamualaikum .


si anak rapilus nie , drpd wktu rehat smpai laa wktu balek


dan kemungkinan besar trbawa2 mengigau ms tido ,


asyek sebut satu perkataan jea ,


BOTAK !


aku pun xtahu ape speselnye perkataan nie smpai jd zikir harian emy .


but but but yang pastinyaa


die bengang gile tgok abg syafiq PSS tu botakkn rmbutnye style mawi !


haha aku xley bayangkan doe abg syafiq botak xD


emy bengang coz x ley maen ngan rambut die lg .


lolz . xD


*


malam yang diharungi bosan gila2 . tanpa si gemuk itu .


haha xD


serius rindu giler kteorg nye chatting ,


kenal bdak nie sbab tujuan asal nak tau psal alan .


kenal masa bulan feb kott .


mknenye frenship kteorg da lima bulan daa .


tapi lama2 , best laa pulaa sembang ngan bdak nie .


kongsi pengalaman dan latar belakang diri .


tapi kat skola due2 wat muka x knal . haha .


kami teman siber lolz . x lebih dr itu .


tapi tapi


dia mengundur diri dari hidup aku sekarang .


tanpa izin aku . tanpa rela aku .


kehilangan . kepedihan . tanpa kau .


sekarang aku daa xde tempat daa nak merapu merepek meraban .


BOSAN !


tapi apepun insan bernama muhammad aizat bin daud ,


aku doakan kau berjaya dlam hidup kau :)


aku harapkan kau bahagia di dunia dan di akhirat .


jangan lupakan aku yang pernah muncul dalam hidup kau .


teddy bear tu laa satu2nya kenangan kau utk aku .


akan aku ingat sampai bila-bila ,


sebab kau lahh


insan yang banyak tolong aku bangkit dari kekecewaan .


aku minta maaf atas semua salah aku kat kau .


dan aku maafkan semua salah silap kau spanjang kte berkawan .


be happy , bro .


^.^


*


aku percayakan kau tau budak .


sebab aku sayang kau gila-gila .


aku tau kau takkan sakitkan perasaan aku .


teruskan usik-mengusik dpan aku , D dan H


asalkan korang tak tikam belakang aku sudaa .


tapi , jeles laa pulaa .


kau x yah risau . aku akan kawal perasaan aku .


sayang gila-gila kat korang , D dan H


korang laa penguat semangat aku utk terus kekal di jalan ini :)


-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.