hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, July 30, 2010

saya perlukan penjelasan

assalamualaikum .


saya perlukan penjelasan .


penjelasan memerlukan saya . (ehh ayat trbalek pulaa)


penjelasan apa yang saya perlukan ?


saya memerlukan penjelasan tentang


apa yang berlaku petang tadi di surau .


bila saya dengar perkara itu


hati saya hancur , awak . hancur .


tapi sampai sekarang sepatah kata pun


awak x nak cuba jelaskan apa yang berlaku sebenarnya .


bila kejadian seperti ini berlaku


saya harapkan pujukan awak . keprihatinan awak .


tapi tapi sebenarnya jauh di sudut hati saya


saya keliru , buntu sama ada


untuk mempercayai kata-kata awak ataupun tidak .


saya tak tahu mengapa kali ni


susah betul saya nak percayakan awak .


apapun , semoga ALLAH memberi petunjuk kepada saya


untuk menghakimi apa yang telah awak buat .


kebenaran akan tetap terserlah jua .


buat masa ini , saya minta maaf kerana


saya banyak buat salah pada awak dan


tak layan awak buat sementara waktu .


berikan saya waktu untuk bertenang seketika .


yang benar tetap benar , awak .


^.^


*

dengar sini wahai manusia sekalian !!


dengarkan ape beta ingin titahkan ini !!


beta titahkan rakyat jelata semua


lawati lahh blog ini !!


http://yana-aku-ada-kamu.blogspot.com


milik rakan beta , liyana binti abdul aziz .


dan jangan sekali-kali lupe dlam kpale otakmu tuu


comment dan jadi followernyaa !!


kalau rakyat jelata x laksanakan ape yg beta titahkan ini ,


hukumannya ialah ..


..


..


..


..


..


..


ntah laa . beta pun xtau . haha xD


papepun , jgan lpe pesanan beta okeyy ? ^.^


*


i'm sorry ya guys .


hari nie mood aku x brpe nk btul sket .


mrah . terkilan . boleh naek gile aku nie .


peristiwa tu benar-benar menduga hati aku ott .


apapun , semoga aku tabah melalui awan hitam ini .


struggle 4 life ! ceyh , haha ! xD


ok laa . aku nk tido lu .


nk tnangkn kpale otak aku yg da x betul nie .


emy , najiah , danial , amirul , syafiq


jgan lpe esk dpan rmah aku , kte struggle for study !


sweet dream you all . salam .


-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.