hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, August 3, 2010

dgjbdjkskfjldknvkd

assalamualaikum .


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!


-menjerit sesuku maty-


cikgu hamimah nape tkar tmpat bdak laki ??!!


x dpt dgr hazrie gelak lg !


x dpt dgr hazrie tanya2 lg !


x dpt dgr hazrie minx correction tape lg !


x dpt dgr hazrie celoteh lg !


n . n


faiz tu pulaa , mcm pelik jea !


asyek nk pndg2 aku jea !


mcm x prnh tgk mke aku ke ape ?


ke ko x prnh tgk pompuan yg ade jerawat byak kat mke mcm aku nie ?


pendek citer ,


asalnye kedudukan bdak laki mcm nie .


azri - hazrie - syakira


fariq - amin - syafiah


faiz - haziq - nurin


aidil


then ?


azri - faiz - syakira


aidil - amin - syafiah


hazrie - haziq - nurin


fairuz - fariq - farah


fairuz ?


not fairuz daniel ex aqi tuu !


fairuz klas 2C tu !!


ms BI td , ckgu apizal dtang klas kteorg n ..


"nie ade pelajar baru yg lama msk klas awak .."


ms tu bru sume nk sebut nama ALLAH ..


"ALLAH .." hehe ..


daa laa kehadiran aidil x diterima , skrg fairuz lakk !!


hatoyai !!


klau fairuz 2 krk 1 tu x pe laa gak .


ini ................... haih ..


aku tau fairuz tu pun bkan ske sgat pun msk klas 2 kaa .


kan fairuz kn ? baek ko ngaku cpat . haha .


klas aku , 2 kaa nie daa mcam tong sampah lak .


bdak brmasalah sume nk campak muat kat klas kteorg .


hrp nme je kteorg nie 2 kaa tp kteorg bkan alem sgat nk hrpkn kteorg ubah die jd baek .


xpe laa ckgu apizal , mngkin ade hikmahnye ckgu wat cam nie .


cme msih trcari2 ape hikmahnyaa . =.='


tp lawak owhh amin citer die x thn dok sblh aidil .


30 min duk sblh aidil , mcm 30 thun !


haha sabar je la kau amin . nk wat cmner .


*


awak awak , da tau kn cter psl bola tu ?


awak kata mana ada awak x buat pun .


tp M n A nmpak awk buat .


2 minggu lpas masa saya tlong ustzh rohaidal kat surau ,


awak jauh dr pandangan mata saya ,


masa tu laa awak amik kesempatan yaa ?


tapi awak x mngaku awak lakukannya .


sedangkan ade orang nampak awak buat macam tu .


haihh , saya x tahu laa awak . nk wat cam mne lg .


kot A dan M salah pandang ke ,


saya pun x tahu . keliru dan buntu .


buat masa nie , saya baik dgn awak dan sume org .


tp tu x brmakna saya percayakan awak dan sesiapa pun .


saya harap awak x sia2 kn kebaikan saya .


-ceh mcam laa baek sgat haha xD-


*


ujian lisan BM ! oh no !


drpd aku melalut nie , baek aku siapkan .


-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.