hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Wednesday, August 11, 2010

GEGEL (2)

assalamualaikum .


maka dengan ini pilihan raya negara GEGEL pun bermula .


PUTERI mewakili parti GEBANG ,


AIDIL mewakili parti ITIK ROKET NASIONAL .


baizura dan farah jasmeen pun jd SPR .


aku pinjam kad pustaka rakyat wan wat IC .


haziq jd polis . haha . xley bla .


then ,


ms nk kire undi ,


fariq ngan nurin duduk sblah2 .


mcm nk bersanding owh !


sume gosip . haha .


dorg jd pemerhati baizura dgn farah kire undi .


aina malik kutip undi aidil .


atikah kutip undi puteri .


aku kutip undi rosak !


ble ckgu kata aku kutip undi rosak ,


cikgu kata sbb mke aku rosak !


sampai aty ckgu ckap cmtu .


mmg laa mke sye byak jerawat , abeh tuu ?!


then diumumkan ,


pemenangnya ialah ,


PUTERI DARI PARTI GEBANG !


menang sebanyak 17 undi


majoriti 10


undi rosak 2 (dibuat oleh farah dan baizura kott)


so , balek laa ITIK ROKET NASIONAL ! :p


*


cikgu rafidah , jgn laa mrah kami .


kerana nila setitik , rosak mat rempit sebelanga .


(ehh ?)


korang betulkan laa sndr peribahasa nie .


tapi , entah laa .


cikgu asyek mrahkn 2 kaa jea .


semalam kne mrah ngan ckgu wahidah ,


hr nie ngan ckgu rafidah lak .


cikgu , maafkan kami , restui kami . :'(


*


semenjak peristiwa itu ,


kau berubah .


dahulu kau mengambil berat tentangku ,


kini kau mengabaikan diriku .


dahulu kau rapat di sisi dan kalbu .


kini kau seperti buat tak tahu .


peristiwa 30 julai 2010


menghancurkan binaan kita mulai 6 julai 2010 .


MENGAPA ?!!


apa yang menyebabkan kau berubah ?


apa salah aku ? BERITAHU !!


jangan kau biarkan aku terseksa begini !


:'(


-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.