hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, August 2, 2010

i love you

assalamualaikum .




happy birthday abah !


may ALLAH bless you on your 4*th bufday ! :)


if my mum cares about me in my need and love thingy ,


you cared about me in religion ^.^


i hope in the hereafter ,


you will pull me and towards heaven .


i love you abah ! :-*


*


gile gile gile gile gile gile gile gile gile gile


puaz atyyyyyyyyyy !!


saya tahu awak tak akan kecewakan saya !


sayang sangat kat awak !


tapi ..


..


..


err ..


..


..


sebenarnya ..


..


..


saya masih musykil yg 2 citer lagi .


tapi saya segan laa nk cte cam mnjatuhkan maruah lak .


tu yg msih blum jlas di telinga n hati .


tapi awak daa maafkan saya kan ? hehe .


da 5 kali saya ckap "sorry" kat awak . haha xD


buat masa ni saya x boleh nak percayakan awak atau dia .


sebab saya orang di tengah-tengah .


awak orang tepi . haha xD


tapi , saya tetap akan berbaik dgn awak .


sebab awak baik dgn saya . haha xD


*

MySpace IM :


aina :
salam bro .. still mrh wa lg ke ?


aizat :
bile mse aku mrah kat ko


(apa mamat nie ? hr tu iye iye je mrh aku wat2 lpe lak)


aina :
e'eleyy
kata kat aku hr tu
jgn gnggu ko lg


aizat :
aku kate jgn ganggu je
aku xmrah pon


aina :
ooo
eee
hehe


sedangkan atikah tergelak ble aku cte ,


inikan pulaa korang xD


*


semoga dikau dan aku


tabah menghadapi awan hitam ini


sabar menempuhi duri tajam ini


cekal mengharungi lautan api ini


apapun , kita harungi bersama . ^.^


-the end of the daily story-Italic

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.