hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, August 9, 2010

kadang-kadang

assalamualaikum .


kadang-kadang , saya rasa macam awak tak sayang saya lagi .


kadang-kadang , saya rasa macam tak ada tempat di hati awak lagi .


kadang-kadang , saya rasa macam diabaikan awak setiap hari .


kadang-kadang , saya rasa macam bagi awak saya ni tunggul kayu mati .


kadang-kadang , saya rasa macam saya tak ada makna pada awak lagi .


awak ,


adakah awak masih sayangkan saya ?


adakah awak masih menempatkan saya di hati awak ?


adakah awak masih pedulikan saya ?


awak ,


kalau keadaan masih berterusan begini ,


saya fikir , kita berpisah saja .


walaupun saya sangat-sangat sayangkan awak ,


apa guna kita bertepuk sebelah kaki (ehh .. tangan)


mungkin dulu awak sayangkan saya ,


tapi kini tak lagi ?


entah laa awak .


bila saya cuba nak bawa soal nie ,


awak mengelak kan .


hah , kenapa ?


takut ?


saya tak tahu lah . saya bukan Tuhan , dapat baca perasaan awak .


jadi , sebelum saya tahu sendiri ,


baik awak beritahu sekarang , hal yang sebenarnya .


saya tak nak awak buat perkara yang sama macam


ainaa's lover wat kat aku 9 bulan yang lalu .


tolong yaa awak . terima kasih atas kerjasama .


dari bestie tersayangmu ,


nur aina syakirah binti yaacob .


^.^


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.