hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, August 6, 2010

ngantok

assalamualaikum .


hari khamis ialah hari di mana semua budak 2 kaa akan wat muke nak tido .


btol x btol x ? haha xD


tp bile wan bawak khabar ..


"cikgu rosma xde hari nie !!"


sume jerit , "yeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaay !"


tibe2 ade lak yg 'baek' .


"wey , korang nie suka pulaa cikgu x dtg kn ."


aku pun jwb laa ,


"ye la ye la murid yang teramat baek .......!"


sorry bro , wa tibai je sindir lu . geram sgat . haha xD


*


nothing best happen yesterday .


cmer nk ckap ..


*


dlu masa bulan julai ,


alhamdulillah semuanya indah belaka .


tiada konflik melanda .


semua boleh ketawa bersama .


tapi ,


masuk je bulan ogos ,


masa tu laa mcam2 berlaku .


due orang kawan aku bergado .


kawan baek aku daa mle x tentu arah moodnya .


aku pulaa ? diabaikan dia !!


dan ,


sedikit sebanyak perpecahan berlaku di kelasku


kerna peristiwa jumaat 30 julai itu !


dugaan menghampiri bulan puasa ..


aku ingt lg thn lpas bile puasa menghampiri ,


masa tu la ,


aku gado ngan amin , emy ngan najiah


dan pergaduhan kami waktu tu x kurg hebatnye .


dan masa raya menghampiri ,


semua da jd semakin reda , reda dan terus reda .


aku hrp konflik2 yg timbul masa bulan puasa nk dkat nie ,


akan berakhir sblm hari raya ,


dan hari raya aidilfitri pada tahun ini


disambut dgn kesyukuran , kegembiraan , kebahagiaan .


aku sayang besties aku semua ,


emy , haziq , najiah , atikah , hazrie ..


x dilupekn , syafiah , fadhlin , amirul , aizat , danial ,


fatihah , ainaa mainor ,


bdak2 1 krk 1 2009 and 2 kaa 2010 ^.^


hrp2 puasa dan raya tahun nie ,


kita sambut tanpa derita , okayy ? ^.^


*


jangan buat aku macam tunggul kayu ,


aku bukan diam , aku x bisu .


jangan buat aku macam barang mainan ,


aku bukan bodoh untuk dipermainkan .


jangan buat aku macam touch n' go ,


bile nak bayar tol bru gne , ble x pakai simpan tersorok .


lagi lagi ? ade idea x ? hehe ..


please , awak jgn laa wat saya mcam saya nie x wujud dpan mata .


okay ? ^.^

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.