hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, August 17, 2010

seronok giler

assalamualaikum .


wahahaha wahahaha wahahaha wahahaha !!!!


-jgn dilayan orang yg sudaa naek gile ini-


suka lak si aina syakirah nie !!


happy semacam jea tgok ?


ada apa2 kah yang berlaku di siang hari tadi ?


ehh ehh ? x kn ujian pnye psal , ko happy ?


bkn psal ujian laa !!


-berckap ngan diri sndiri-


tapi pasal .. ohh , adalah .


yang penting saya happy gile2 nie !!


jgan jeles yea kawan-kawan semua , haha !


-sape nak jeles , perasan jea aina nieyy-


*


hari ini hari pertama ujian setara 3 .


BM - 1.15 hingga 2.15


aduhh mak aii ! gile confusing soalan yg pilih ayat betul tuh !


pastu lak , ringkasan maen hentam jea .


apa2 aje laa . janji siap okeyy ?


AGAMA - 3.15 hingga 4.15


alhamdulillahi rabbil alamin !


soalan pnye laa senang rasa kacang goreng cili api !


-ehh mne dtang cili api tuh ?-


daa siap dlam dkat 20 min , wat2 laa mke tido . kdang2 usha2 orang yg tgah bertungkus-lumus jwab soalan .


ttibe , trpndg fadhlin jelir lidah kat faiz .


faiz lak sengih2 mcm kerang wangi .


-ehh ehh ade ke kerang wangi ?-


pastu mule laahh . aku lak sembang2 ngan fadhlin .


bkan sembang mulut tau , sembang isyarat !


sembang mulut alamatnye kne cili api lerr .


sembang psal amin laa byak . haha .


haihh aina n' fadhlin , mengumpat jea keje xp


daa laa blan pose . kurg pahala pose jea .


pastu lak , gi kacau haziq .


haziq nk pnggil faiz , faiz x dgar .


last2 die ngan selamba dek jea bgun sket gi pkul blkg faiz pkai pen .


"aduhh !" rintih faiz .


-ayat sastera laa pulaa-


pastu , fadhlin pnggil aku . "aina , aina !"


aku pndang laa fadhlin . "pahal ?"


fadhlin wat isyarat , "tuu , haziq panggil ."


aku pndang laa blkg ke arah haziq .


die pun ckap smbil wat isyarat ,


"weyy aina , nak jawapan utk soalan ni !"


sambil tnjuk kat soalan terakhir kertas agama .


byak cantik mke gorila kau tuu nk minta jwpn dr aku .


aku pun ckap , "jawab lahh sendiri !"


haha jhat pnye aina , xp


yeah aina mmg jahat , haha !


mke haziq agak kehampaan mcam kelapa terhempas ke kepala gorila .


haha . peribahasa bru mne ntah dtang xp


haihh aku nie daa gile da cipta peribahasa baru .


okay2 stop2 merepek .


MATHS - 4.30 hingga 5.30


soalan senang tp confusing !


berpusing2 kpale otak aku nk jwab .


pastu pnye spend time lama kat kertas 1 ,


ttibe nk msk kertas 2 , ade 20 min lg !


daa laa kertas 1 tak tanda jwpan lagi .


hushh dgan kelam-kabut gaya clumsy mcam form 1 dlu


aku cpat2 siapkan paper 2 .


huhh , alhamdulillah , paper 2 senang !


then akhernyaa aku balek rmah ngan tenang n' gembira .


lalala lalala lalala , nyanyi sebentar , bersama-sama aina .


ok lahh , drpd aku merepak lbih pnjang ,


baek aku tido dlu dpatkn rehat yg ckup .


esk ade exam lagi .


wish me luck okayy ?


and i wish you luck too ! ^.^


-the end of my happiness story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.