hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, August 14, 2010

takut ! afraid ! khauf !

assalamualaikum .


x trgambar perasaan takut aku skrang nie .


mcam nak nanges jea !


ya ALLAH , mengapa aku terlalu takut sgat nie ?!!


terkenangkan ustazah shakimaz ckap sebulan lalu ,


"setakat nie , hanya 22 orang layak ke 3 kaa thn dpan .


lagi empat orang nie , kena usaha lbih klau nk kekal di 3 kaa .


mereka ialah ,


faiz , haziq , syafiah dan fadhlin ."


korang tahu x ?


drpd 4 nama yg disebutkan nie ,


TIGA orang ialah besties aku !


diorg laa yg wat aku trus semangat kekal kat 2 kaa !


betapa tak berguna nya aku pada korang !


sepatutnya aku kne tlong korang bnyak dlm pljrn ,


tapi .. aku nie mcam cibai en ..


(smpat lg mencarut)


aduhh , knpe la aku nie msih boleh berdiam diri di saat ini ?


aku msti wat sesuatu utk kekalkn dorg ke 3 kaa !


maybe fadhlin x sgat sbb die pun nk kluar kaa ,


tapi , haziq n syafiah !


slme nie .. peah monyet tu , ske back up kan aku .


klau aku ade mslh kat kaa , die yg tman aku .


slme nie , haziq gorila tu , ske wat aku pecah perut .


klau aku sdeh kat kaa , die yg wat aku snyum .


tapi ,


klau x de sape lg nk tman aku kat kaa ?


klau x de sape lg nk wat aku snyum kat kaa ?


apa gunanya aku berada di landasan yg bukan pilihan aku ?


AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGHH !


I HAVE TO DO SOMETHING !


JUZ WAIT FOR IT , SYAFIAH N' HAZIQ !


I'LL MAKE YOU STRUGGLE TO MAKE SURE THAT YOU WILL STAY AT KAA UNTIL NEXT YEAR !


(semangat nie , haha xD)


-the end of my fear-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.