hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Wednesday, September 22, 2010

kau dan aku

assalamualaikum .

*

ehh , muka kau dan aku mirip ke ?

aku x rse pun mirip .

sebab aku pun x prnah compare . haha xD

emy kata muka kau dan aku mirip .

mcam adek-beradik . haha xD

eii kalau kau jd adek bt0l aku p0wn ,

aku x ngaku kau adek aku .

tapi , tak mungkin kau dan aku adek-beradik .

sbab kite lahir tahun yg sama .

n' jarak bufday kau dan aku pun x sampai 9 bulan .

nnty aku nk cbe tnye org laen lahh .

mke kau dan aku mirip ke ?

n' kdg2 , aku rse mcam nk sllu bersaing je ngan kau .

mcam adek-beradik doe .

tgk kau kena puji sket ngan ckgu roslan ,

ishh rse naek menyampah aku tgk .

pastuh bile kau tlong2 cikgu ,

aku pun rse nk tlong2 cikgu gak .

ble kau kata kau nk saing dgn aku dlm akademik ,

aku rse cam xley terima .

nseb baek kau no 20 lebeyh ujian setara hr tuh . haha xD

yes yes ske aku =D

jhat doe aku nie . haha xD

weyh weyh aku nk tnye ,

kau saket aty x ble aku kne puji dgn cikgu ?

kau geram x ble keputusan ujian aku 'bravo' ?

kau ade rse nk brsaing x ngan aku ?

kau amek berat x psl aku ?

kdg2 , aku amek berat psl kau .

kdg2 , aku ske wat kau cemburu dgn kejayaan aku .

mcam adek-beradik jea .

atau sbnrnye aku jmpe salah satu dr 7 org mke serupa dlm dunia nie ?

yela , xkn mak aku beranak selain aku . haha xD

ok lahh . yg pnting , kau dan aku kawan kan ?

tite tawan tan ? (kita kawan kan ?)

aku minta maaf sbb kasar dgn kau hr tu .

tp biarlaa aku sndr dgn idup aku .

kau pun ade makwe yg bley bhgiekn kau dr aku .

*

jhat doe ckgu roslan nieyh !

bljr psl raja berperlembagaan ,

ttibe msk bab gundik lak !

*btol kn ejaannye mir0l ? ko yg prkenalkn prkataan nieyh kat aku .

ckgu roslan nk bg contoh .

azri nazarain jd raja .

aku lak jd permaisuri ! aduyai ! =.='

atikah jd gundik pertama .

nadia gundik kedua kott .

wan gundik ketiga .

sarah gundik keempat .

byak doe gundik azri nieyh ! haha xD

yg ckgu roslan nie lak ,

asyek2 nk puji aku jer !

hishh karang ade gak yg menyampah karang =p

*

ekk eleyy cri psl lak minah sorg nieyh !

*sbnrnye mamat brperangai minah

die gi kata kat ckgu roslan ,

"bdak2 p0mpuan klas nie , GEDIK-GEDIK !"

o0o abehh tuu ko x gedik lahh ?

menyampah lahh aku dgn perangai ko !

nie bkan menyampah sbb adek-beradik td ,

tp menyampah seriously !

ko nie kn sbnrnyer ,

x diperlukn p0wn dlm klas kteorg !

klau d0k klas nieyh setakat nk tnjuk baek ,

baek x payah dok KAA !

menyemak jea ade laki x gne mcam ko .

*

aku :
weyh , ko ingt aku lg x ?

dia :
zzz

aku :
ckplah btol2 ! adoyai=.='

weyyhh ,

daa lama dia x chat ngan aku .

daa 2 bln daa .

sdar2 minggu nie bufday dia doe .

ehh ehh ade msej msk !

dia :
nthla

aku :
adoi , yg ko ckp aku awek aizat tuh , ko x ingt ke ?

dasar nyany0k doe kambeng biri-biri nieyh !

mmg layak wat korban jela !

haziq , bufday ko rye korban kn ?

nie haa ade sheep baek pnyaa ko ley sembelih . haha xD

alahh , bdak nieyh daa off ! cis xp

ehh ehh die ade tnggalkn msej sblm off !

msejnye brbunyi begini ,

dia :
owhh

aku :
ape owhh ?

sambungan .. akan dtg =D

p/s : laa , dia idle rpenyer =p

-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.