hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Thursday, September 16, 2010

seminggu

assalamualaikum .


alkisah ........................


aina syakira da kembali ke rumah ! =D


setelah 4 hari di lenggong , perak


dan 2 hari di seremban , negeri sembilan .


best doe kat lenggong ! =D


sebab , sepupu sepapat aku sume ade !


nie koleksi gambar , 2 je . x ley kongsi byak2 . hehe =D



sepupu sepapat sekalian =D




nie kat sungai , sekali-sekala dtg rye mandi sungai ! haha =D



okay , okay !


haa , sesiapa di antara anda


yang berminat untuk meninjau rumah saya


boleh laa dipersilakan datang ! =D


klau nk dtang , haa , jgn maen terjah jer !


nie bkan rncangan terjah nas ahmad tau !


inform dlu okay ?


bkn ape , tkut aku xde kat rmah ,


sian korang bwak RM0 je balek rmah yeww ?


nak inform di sini ,


no hp : 017-6966229


no rmah : 8723 0746


facebook : Kirana Bliss (ade haa batch kat atas tuhh)


atau inform kat tagbox blog nie pun boleyy !


okay ? got it ?


so , ape lg ! mai laa rmah aku ! =D


*trlebih excited lak haha =D



okay lahh . nk tlong mak msak nie . daa daa !


p/s: ainaa mainor !
jgan salah eja nme bapak aku lg =P
&
aku x sabar nk amek hdiah tuh ! =D


-the end of hari malaysia-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.