hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, September 24, 2010

yg bernama tuuuu uuuuuuut

assalamualaikum .

suatu malam pada bulan ini .

"syakirahh ! dahh laa tu , off komputer , tido !"

daa laungan ayah aku drpd bwh . adushh !!

x dpt nk tnggu smpai 12 malam .

nk wish org nie . tp ayah aku kacau bunga lakk . haha .

*

pastu kau kata kat aku ,

tq ingtkn aq

yela aku ingtkn bufday ko =D

ishh ske lak aku .

adoyai , menggatal jea tau aina nieyh !

*

atikah kata semalam ,

kau dan aku mirip jugak lahh .

dari segi mata kau dan aku .

haha sama ke ? aku x tau lak .

xpe2 . hr nieyh aku tnye org laen lak .

danial n' najiah kata mirip sikit2 .

*

ishh mamat sorg nieyh !

ex-bf aku kat kl tuh laa .

ttibe je msej aku .

stelah setahun 6 bln x msej .

ttibe lak nk berbaik ngan aku .

pastu x ngaku lak tuh nme die .

konon kawan kpd ex-bf aku .

ishh malas aku nk lyan .

yela , ape hal motif dye ttibe msej aku ?

kata daa x suke aku ?

menyampah aku . ttibe lak menggedik . haha =D

*

smbg citer yg atas skali .

aku ingt lg cte kte dlu2 .

drpd ko , aku tau rse org bawah .

kau x prnh pun peduli psl kedudukan .

kau x prnh pun peduli psl jawatan .

kau x prnh pun peduli psl kecemerlangan .

yg kau tahu , DOTA , DOTA N DOTA =D

aku ingt slme nie sume student tau nk brsaing dlm akademik n' jawatan .

rpe2nye salah .

rpe2nye ade yg x kesahkan sume tuh .

yg pnting ko happy dgn cara ko .

bila aku kenal kau ,

aku compare hidup aku ngan kau ,

bru aku bljr sesuatu .

kau x faymes mcam aku .
*smpai atikah yg skola sme ngan ko dr drjh 2 smpai form 2 pun x knal ko

kau x cemerlang akademik mcam aku .

kau x de jawatan mcam aku .

kite berbeza .

tapi ,

aku rasa kau lagi bertuah drpd aku .

kau xde tanggungjawab mcam aku .

kau x trtekan dgn desakan cikgu yg nk KRK + KAA cemerlang .

kau ade kawan2 yg memahami .

kau ade makwe yg setia .

aku ade jawatan , tanggungjawab .

kelas aku ialah harapan skola utk cemerlang PMR .

dlu kwan2 aku byak benci aku . skrg ok daa .

aku xde teman hati yg setia .

aku ade segalanya , kecuali bahagia dan gembira .

kau xde ape yg aku ade , tp aku xde ape yg kau ade .

tp persahabatan lah yang menyatukan kite .

chat MySpace dan message Facebook mempertemukan kite .

dari kau , aku bljr erti hidup yg sbnr .

terima kasih kawan .

kite sekadar kawan je . x lebih x kurang .

harap kau terus kekal dalam bahagia .

dan aku harap aku akan temui bahagia .

happy belated birthday , friend !

-the end of the daily story-


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.