hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, October 5, 2010

ceritera kelmarin

assalamualaikum .

tgah2 aku tiup kulit kacang sebab mak aku nk wat kuah kacang ,

kau panggil .

"assalamualaikum !!!!!!!!!!!!"

aku nmpk kau dgan fireen , fariq n fadhlin (triple F)

aku pun ape lagi , "jemput masuk !"

yela orang nk rye rmah aku nieyh . haha .

fireen sruh mak aku kluar dr dapur nk salam .

kau yg bernama lelaki nie p0wn menggatal nk salam mak aku kn ?

bile aku tg0k kau makan spaghetti goreng yg aku msak ,

aku teringat janji kau dulu . nk dtg rye rmah aku .

aku ingt lg bait2 kata kau 2 bln lps .

"i x sbr nk rye rmah u .."

aku tau korang geli dgar bnde alah nieyh , haha xD

dan janji yg kau katakan wktu kite bahagia dulu ,

telah kau kotakan wlaupun pd waktu kite tiada hubungan lagi .

pastu yana n' pu3 dtg .

aku kluar dgan ko dgn yg laen2

gi rye pelangi + sek 5 .

gi rmah haziqah . ko rmah gile ngan ayah die .

yg si anak on nieyh lak , asyek bunyi henfon je . kuat lak tuh .

kau kata , "x sopan t0l kau nieyh fadhlin .."

last2 aku nmpk kau duduk x sopan .

kteorg yg p0mpuan tempelak kau balek . haha .

then haziqah join group .

ko asyek berkepit jea ngan fariq .

gi rmah aina malik xde org .

pastu gi rmah azri SPBT .

wktu aku tuang air , trtumpah lak . adoyai .

pastu kau usik aku , "haa tumpah lg tumpah lg !"

haihh rse cam nk siram kau je ngan air . haha .

pastu gerak ke sek 5 , rumah kau .

sbb aku nk tunaikn janji aku lak . rye rmah kau .

tau2 kau ngan fariq daa gi dlu x tunggu bdak pompuan kn .

sah laki sengal t0l kau nieyh .

smpai je rmah kau , kau naek moto nk beli air batu utk minum kteorg .

bru aku tau kau pndai naek moto .

aku basikal p0wn x lpas . haha .

nenek kau peramah . siap tnye lg kmpung aku katne .

daa laa tu , die tnye aku sorg je . x tnye org laen . haha .

haihh kembang t0l bekas menantu nieyh . xD

*perasan daa si aina nieyh

fariq daa balek rmah . kteorg nk gerak rmah wan .

kau sorg je laki . x malu t0l . haha .

smpai rmah wan , org laen sume d0k atas kerusi .

kau sorg je d0k bwah .

wan kata kau sesat sbb kau sorg je laki .

fadhlin kata suruh kau pkai tudung . haha .

aku kata , "kau nieyh , x ttup aurat . brdosa tahu ?"

kau sabar je dgan perangai kteorg .

pastu wan hidang biskut oreo .

sblum kau amek , aku amek sepinggan biskut tuh . haha .

kasi bdak2 p0mpuan je mkan . kau x yah .

aina nieyh mensabotaj t0l . haha .

pastu nk gerak balek pelangi gi rmah fireen .

kau suruh kteorg gerak dlu .

tp smpai pelangi aku xtau ape yg trjadi sbb aku balek rmah dlu .

nk tlong mak aku layan tetamu , kwan ayah aku .

aku seronok t0l rye ngan kau .

sekejap p0wn jd laa . aslkn kte kwn smula kn .

dan kite berdua daa tunaikn janji msing2 .

walaupun aku xtau sama ada aku msih syangkn kau ke tak .

tapi kau pernah jd yg teristiwa dlam hidup aku .

dan kau juga lah yg hncurkn kebahagiaan aku .

friends forever , okay ?

-the end of last sunday's story-

p/s: citer fadhlin

wktu nk tnggu kau bersiap gi rmah aku

nenek kau citer :

1) 'kau' nie kn , bab nk bersiap paleng lmbat .. kalah pemaisuri ..

2) 'kau' suke usek adek2 kau sampai adek2 kau nanges ..

pastu ape lg ntah , aku daa lpe . haha xD


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.