hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, January 28, 2011

assalamualaikum .

tensyen aq tusyen dgan kamal smlm .

da la aq saket kpale . dgr dye gelak wat aq sakit jiwa . 2 x sakit . haha xD

tapi nanti kau da pndah smk taman jasmin nnt x gempak r kat tusyen .

sbb yg wat kan tusyen hidup , gad02 aq ngan kau lah . haha !

klau aq je yg nk cri gad0 tp org laen x nk gad0 , bosan lah .

sbb yg nk gad0 ngan aq , kau je lah . haha !

org laen sume bajet tak0t je ngan aq . kau je yg penak0t berani kn ? xD

papep0n , gudluck yeah kat sk0la bru ! n' tusyen bru juga !

jgn lpekn farah yerr xD .

*

cik tika oh cik tika !

baru kau tahu ye !

walaupun muke dye sekiut kambeng biri2 ,

tapi sekali dye mengembek ,

mcam suara cekgu adanan . haha !

garau gilerr !

haih , bilalah giliran aq nk dgar suara dye !

btw , aq tau IC dye !!!!!!

dye laher kat kl rpenye . negeri kelahiran aq . wahhhh !

mcm mne aq tau ? urusan k0 ke ? x prlu tau kn ?

dan aq tau di mana rumah lama dye !

nk tau ? x nk bgtau pun . haha xD .

bagus betul teknologi nie . menyenangkan id0p aq xD .

cme , rmah dye je aq x tau . pdhal tu yg dye cabar aq .

smlam aq suruh _ tnye ,

"x teg0r kirana bliss ke ?"

tau dye jwb ape ?

"ntah .. xtau ?"

sengal giler !

*

misi esok : mengejar kambeng biri-biri sampai jumpa !


you never know dear , how much i love you <3


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.