hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Sunday, January 23, 2011

saat yang saya tunggu

assalamualaikum .

satu notification menyinggah di fesbuk aq .

and ..

noti itu menandakan

saat yang aq tnggu tu da tiber !

kami online secara serentak !

apa lagi , goreng2 lerr , haha xD .

yes , awak , kambeng biri2 saya !

saya tak tahulah . saya rasa macam nak putus asa .

tapi saya dah janji dgn diri saya , saya takkan sekali-kali mengalah .

errgghh . bilalah awak nak nampak saya nie kawan awak ?

saya cuma kawan chatting anda . dgn nama kirana bliss .

sedangkn anda x prnh tau nme sebenar saya dan wajah saya .

oleh itu , saya cabar anda tegur saya di sekolah .

harap anda sudi sahut cabaran saya !

wahh ! bnyak yer kite sembang !

mcm bulan jun ta0n lepas lak . haha !

ckap psl abg ko , psl ainaa mainor , psl aina syakira (aq ler tu)

aq lega sgat2 yg ko kata yg ko x anti dgn aina syakira .

dan aq berjaya fahamkan kat ko

yg aq , kirana bliss dan aina syakira ialah org yg sama !

hah , x sia2 ! akhernya kau faham juga .

segala penat lelah jerih payah aq membungakan hasil .

dan aq hrp , aq boleh pergi lebih ja0h lagii . harap sgat2 !

-the end of the happy weekend-


saat itu akhirnya terulang lagi !


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.