hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Wednesday, January 26, 2011

sengal-sengal tulang :D

assalamualaikum .

"takkan berhenti berlari wujudkan mimpi
terus berlari agar hidup ini bererti"

teruskan berlari aina ! jgn hentikan langkah laju anda !

dan ..

"hey , tu dia ! dye yg pkai baju warna _ , pegang songkok !"

"jom lari !" najiah pun lari .

akhernye , aq dpt kejar kau kat sempadan sek 5 dan 6 bndr rinching .

melalui petunjuk terang iaitu kawan kau , aq dpt jmpe n' kjar kau . n' potong kau juga xD .

blkg aq ialah haza nazri .

"weyh , tu tesco . jom aq belanja minum !"

aq dgar je dye ckap cmtu (pdhal bkn btul pun xD)

"ehh , nak ! aq pun nak juga !"

"gi 7E lah ! minum air slurpee !"

aq dgn najiah jadi tukang menyampuk .

tp .. errgghh . kau x mau nk ckap pun . tensyen aq nk dgr suara kau .

"tu lah aq kata aina , dye tu x mau ckap pnye !"

kata2 najiah tu msih berdesing kat telinga aq .

"alan !"

semangat budak ini lari xD .

"belanja lah air ! cam wktu kte form 1 dlu !"

bile najiah ckap cmtu kat alan , aq tg0k sekeliling .

bru sikit meninggalkan rumah pangsa .

wahh !

di tempat yang sama (rumah pangsa) ,

pada waktu yang sama ( pengenalan trek merentas desa) ,

dengan permintaan yang sama (belanja air) ,

dan orang yang sama (aq , najiah , alan)

tapi tahun berbeza ! (2009 n' 2011)

inikah petanda mulanye kenangan form 1 semula ?

tiba2 ..

ehh ! kau ada kat belakang aq !

aizat lak bersemangat nak lari ! xD .

masa tu kat pondok TNB dah . da nk sampai dah tuh .

tg0k2 , najiah dah pecut sebab dye nye monster tu potong dye .

bengang ah dye . haha ! xD

aq pun terpinga2 bila masa dye ade kat situ .

then aq tg0k alan nak lari .

aq malas nk jalan dgn kau . sbb nnt kau syak ntah ape lak .

so , aq lari lah dgn alan . smpai dpn skola .

aq dgn najiah gi kantin .

sampai2 kantin je , kne marah dgn nazri n' radzi .

"nie apa nie , tinggalkan kawan sorg2 kat blkg !"

"apalah pnye kwn . snggup tnggalkn kwn dye sorg2 ."

ohh ! nurul ainaa mainor !

waktu tgah jlan , aq pikir dye ik0t aq ngan najiah . rpe2nye dye x larat n' dye brhenti .

so , aq ngan najiah pecut jela terpaksa tnggalkan dye .

sory ainaa sayang . haha !

tp ainaa smpai 5 minit lpas aq ngan najiah . x lah tertinggal sgat .

kcoh je nazri ngan radzi nie . tau lah caring psal ainaa . haha ! xD .

wahh , penat owh . najiah blnje air revive . thnkx gedik ! xD .

kau , kau memang lah sengal . bila takde aq berjela2 ckap . bile ade aq diam cam laki sejati .

hish wat aq tensyen je . haha !




suaramu menyentuh kalbu , pada waktu tiada jemu <3


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.