hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, January 22, 2011

survey n' contest !


assalamualaikum .

perhatian sume , nie fesbuk yg saya tag !

terdapat di wall fb anda = )











sebab saya tag ?

anda diwajibkan menyertai survey !

maksudnyer ?

saya bersukarela utk meminta pendapat org laen ttg anda !

aq prnh wat bnde alah nie ms form 1 .

and aq wat siri 2 wktu form 3 !

tentu dlam mse 2 ta0n nie , sume da brubah kan ?

papepun , kite tengok nanti !

okay anyway , anda yg saya tag nie diminta utk hntr mesej fb pada saya dan sertakan :

1) pilih salah seorang antara 10 nama di atas .

2) pilih seseorang (selain dari 10 nama di atas) untuk saya mewawancara org yg anda pilih tadi .

p/s : org yg no 2 tadi tuh , pilih antara budak2 kelas :
3 kaa , 3 krk 1 , 3 krk 2 , 3 hikmah dgn 3 gigih sahaja !

tak paham ?

contoh :

1)ainaa pilih najiah ( najiah ada dalam senarai 10 org di atas)

2) ainaa juga pilih hakimi (hakimi tak ada dlm 10 org di atas n' dye kelas 3 krk 1)

3) aq akn tnye pndpt hakimi psl najiah . faham ?

4) utk ainaa , org laen yg akn pilihkn tok dye nnt . okayh ?

tolong cepat hantar ehh .

sy bg tempoh seminggu sahaja sehingga 29 jan 2011 .

pape hal , wall to wall di facebook atau jerit di sini !

*

CONTEST !

adakah anda betul-betul mengenali saya ?

heheh xD

sertai contest nie dan anda akan berpeluang :

1) ditaja kredit sebanyak rm10 (ko pkir aq kaye ke smpai nk bg rm100)
p/s : terhad kepada pelanggan maxis/hotlink sahaja ! naseb dpt pemenang celcom , saya usahakan . tp lmbat ahh xD .

2) mendapat hadiah hari lahir surprise dari saya !
p/s : dah menang tu nnti bagi la tarikh lahir ekk , haha xD

hadiah tempat pertama satu sahaja : kredit tadi lahh .

hadiah tempat kedua dan ketiga : hadiah hari lahir !

ade 3 pemenang sahaja tau !

so , kalau nak , sertailah sekarang !

tapi nak sertai ade syarat-syaratnye !

TERMA DAN SYARAT

1) terbuka kepada lelaki dan perempuan KECUALI 10 nama kat atas td tuh . dorg kn kwn baek aq so mana aci d0rg msok msti d0rg mnang . ehh aci kat india lahh haha xD .

2) hanya terbuka untuk pelajar kelas 3 kaa , 3 krk 1 , 3 krk 2 , 3 hikmah dan 3 gigih !

3) tarikh tutup penyertaan ialah 29 jan 2011 .

4) pemenang akan diumumkan pada 1 4 mac 2011 .

5) nak sertai contest nie , soalan hanya boleh didapati dari saya sendiri melalui mesej fb .

cara2nya ?

a. pastikan anda dan saya online facebook serentak .
p/s : klau nk senang , online dlm lingkungan pukul 4.30 hingga 6.00 petang isnin-khamis .
jumaat kul 1.00 hingga 2.00 petang .

b. hantar dulu mesej di facebook pada saya dan sertakan :
nama :
kelas :

c. saya akan balas mesej anda itu beserta dengan soalan . saya beri masa 15 minit sahaja untuk menjawab . lebih 15 minit , penyertaan batal !

d. saya rahsiakan soalan sebab nak bagi adil . tak aci lah kalau soalan da diberi awal2 k0rang da cri jwpn . tgk tu aina . minat sgt kat aci kat india tuh haha xD .

jangan tunggu lagi ! sertailah sekarang !



cepat2 bkn selalu saya wat contest nie . haha !


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.