hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, January 15, 2011

wan aizatul nadihah binti ropandi


assalamualaikum .

ini kawan saya , panggil die one !

apa yang saya nak cakap tentang dia ?

tentang perangai die yg ske berleter tu ? ohh tidak !

tentang gayanya yg gila2 itu ? ohh tidak !

tapi tentang apa ?

heyy , anda sendiri yang tanya kan .

anda sendiri yang garu kepala melihat saya dan dia mesra kan .

takkan anda tak tahu ?

saya dan dia dah masak dgn kenyataan nie .

"ehh , korang baek gila yea tahun nie !"

"wahh , korang dah maken rapat lahh sekarang ."

"dlu korang tak macam nie . sekarang punyalah mesra !"

yes ! i admit .

dulu saya dan wan memang ade angin .

bukan angin sepoi-sepoi bahasa ,

tapi angin taufan yang menghancurkan semua .

doa saya tak pernah berhenti untuk menghentikan ribut itu .

dan sekarang termakbul .

salahkah saya nak mengecapi gembira bersama dia ?

kalau kteorg gaduh , korang jugak yg sebuk tanya .

nie baek pun sebuk tanya .

saya dan wan memang rapat sejak form 1 .

sejak perkhemahan integrasi . mandi sama2 ! korg tau ape ?

tapi yg memisahkan kami waktu tu ribut tadilah .

dan sekarang ribut tu dah reda .

saya tak nak apa2 lagi masalah melanda hidup saya .

anda nak bahagia , saya pun nak bahagia juga .

anda nak gembira , saya pun nak gembira juga .

beri saya peluang . sama seperti anda dah diberi peluang .

sorry klau bunyinya sinis . saya sastera orangnya =D .


wan , anda tak kurang hebatnya di mata hati saya !



1 comment:

testing said...

salam Aina

entry yang menarik

btw, saya shahir nizam, AJK Malaysian Junior Apprentice (MJA) 2013.

WAN AIZATUL NADIHAH BINTI ROPANDI telah mendaftar untuk memasuki MJA 2013 bersama-sama kawan-kawan beliau AMIRA NABILA BINTI AZIZ, ANIS SHAFIQAH BINTI JAMIAN dan ANIS HAFIZAH BINTI HASAN BASRI. tetapi, mereka tidak daftar email address untuk kami AJK MJA 2013 menghubungi mereka. saya terpaksa hubungi Anis melalui Youtube dan Facebook

kumpulan Wan Aizatul telah hantar business paper 1 Jun yang lepas. kumpulan Wan, saya rasa mungkin terlupa untuk letak Pie Chart dalam business paper mereka kerana tiada Pie Chart dalam business paper tersebut

kalau Aina boleh berhubung dengan Wan Aizatul, sila nasihatkan

(1)Wan beritahu ANIS HAFIZAH untuk cek inbox dalam Youtube akaun Anis sebab saya ada hantar mesej kepada Anis (beliau yang upload Business Video)

(2) atau nasihatkan Wan Aizatul supaya menghantar sekali lagi business paper yg lengkap dengan Pie Chart sebelum tarikh tutup 30 Jun ini

berikut adalah link Youtube yang kumpulan Wan Aizatul upload business video mereka:

http://www.youtube.com/watch?v=gGi6m9lgf-0


terima kasih atas perhatian Aina.


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.