hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, February 11, 2011

assalamualaikum .

aq x sngke betapa beraninya aq smlm .

tu la , nak cepat turun tngge . tak brfikir pnjg .

aq gi pukul tgn kanan dye pkai fail KH ,

n' kata , "tepi sikit !"

wlaupun aq x pndg mke kau ,

aq tau , kau msti trkejut xD

dan aq x sngke aq akn brckp dgan dye wlaupun dye x brcakap ngan aq .

smge lpas nie boleyh berborak n' lepak bersama .

aq akn tnggu saat itu tiba .

*

"aina ! cekgu prema nak jumpe !"

adoihh , dah la aq nie formen . lpas rehat KH , nk kne cri cekgu lg .

dgr mumtaz ckap cmtu , aq rse mcm , kenapa kenapa ?

aq pun msok bilik kaunseling wat prtama kali pada 2011 xD .

"aina ! apa khabar ?"

"baek !" (pdhal rse mcm nk maty xD)

"kenapa aina tak nak sambung lagi prs ?"

"saya tak mampu pegang banyak sangat komitmen dlm satu masa .
jadi , biarlah saya korbankan jawatan saya ."

"ini permintaan kamu sendiri ?"

"YA ! (dgn yakinnya) setelah saya berbincang dan meminta pendapat ,
inilah keputusan saya ."

"tapi kita nie semakin membesar , seharusnya ia kebiasaan yg kita trpaksa pegang banyak komitmen dalam satu masa .
apa pendapat kamu ?"

aduh ! mcm mne la aq nk patahkan hujah cekgu prema nie ?

nseb baek dpat idea . aq nie otak geliga sket . xD .

"cekgu , saya ada kelemahan di mana saya tak mampu uruskan masa dgn baik .
saya takut , bila banyak2 bnde prlu dibuat , semuanya akan jd kelam kabut .
jadi , biarlah saya korbankan jawatan saya ."

trdiam cekgu prema dgar jwpn aq yg brnas tu . haha xD .

mmg jwpn aq tu saje nk patahkan hujah dye ,

tapi aq akui , aq mmg x reti nk uruskn mse .

nnt klau msyuarat , ssah . byak keje x siap . lg byak keje yg mnanti .

"okay lah kalau mcm tu . cekgu doakan kamu berjaya dlm hidup kamu ."

TERIMA KASIH CEKGU ! =)

*

hari ini ada pelancaran "BULAN CERGAS ."

so bulan nie , kite msti cergas . haha xD .

tadi aq da pandai la wat poco-poco ! (bngge nie nk bgtau xD)

pastu form 3 kumpul kat dewan , cekgu nk bg taklimat pasal KKS .

"kesatuan kerek sedunia"

bukan2 ! kerja khusus sejarah xD .

pastu tadi setiap tingkatan , pompuan dgan laki kne dok sebelah2 .

aq dok sblh haziq .

yg dok sblh biri2 , pompuan tu , ahh , cemburunya !!!

nseb baek pompuan tu baek .

dibuatnya sblh dye pompuan mcm gedik2 tu , mmg nk kne r . haha xD .

*

status di fesbuk tu untuk mr . biri2 !

i regret everything i've done to you .

i regret to make mess in life of you .

i regret with the sudden changes in you .

but ,

i never regret loving you :)




sedang mencari jawapan bagi satu persoalan misteri .

2 comments:

atikah sidik said...

weyh aq pon pndai wat poco2 jgak..best dowh wat poco2 smlm..

Aina Syakira said...

eleh . ko da PhD poco2 . aq bru nk bljr . haha xD


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.