hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, February 18, 2011

bermulanya kokurikulum

assalamualaikum .

koko oh koko !

mengapa engkau wujud ?

macam mana aku tak wujud ,

MOE nak aku wujud .

tau ke MOE tu ape ?

haiyoo , fail akronim . ministry of education laa .

pada hari rabu yang lepas bermulalah kokurikulum : unit beruniform .

haihh biasalah KRS , mesti lah kerjanya kawad .

dah lah kawad tengah padang yg panas mcm kat mesir (bak kata fireen)

pastu org yg handle kawad tu , asyek nk discuss je arahan ape .

haihh , berpanas hati aku tunggu . nak bincang , bincang la waktu laen .

aku memang tak nak masuk kawad . penat . tak terdaya .

tapi kalau kambeng biri2 msuk , aq msuk la k0t . haha .

hari khamis lak , aku tak datang koko : persatuan BI .

sebab ape ? heyy , aq x ponteng okay ! bkn mcm k0rg !

aq ade kelas KKQ . Keh Keh Qiu . bukan2 ! Kelas Kemahiran al-Quran .

ustazah kalsum jadi guru penasihat tanda buku koko kteorg . haha !

aina malik pengerusi xD . cehwah !

jadi kesimpulannya ,

sejak ade bende yg namanye kokurikulum nie ,

jadual aku makin padat n' sempit .

dan aku tak banyak masa nak siapkan keje skola .

tgk hr nie , buntu aku dibuatnya kerja KH byak x siap .

da la aku formen . naseb baek hr nie p0t0ng kayu . cekgu x check kerja . huhh , legaaa :D .

nampaknya aku da tak boleh masuk tido kul 10.45 lagi .

paling awal , 11.15 malam kot . dah belambak kerja . bertambah2 tiap2 hr .

doakan aku dapat mengurus masa dgn baek .

okayy . aku tak banyak masa nie . petang nie aku kena gi skola .

berlatih untuk sambutan maulidur rasul esk .

solat zohor dulu ! :)




hari ini kau tiada di mataku :'(

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.