hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, February 8, 2011

lepaskan lahh ..

assalamualaikum .

tajuk nie cam iklan johnson's tu kan ?

apa laahh . xde kaitan pun dgn post aq .

aq tgok , setiap geng aq , iaitu

aina , ainaa , farah , emy dan najiah

kini sdg mengalami konflik emosi .

aina dgn kesilapan yg dye da wat .

ainaa dgn persoalan yg x prnh habes .

farah dgn prpisahan yg sementara .

emy dgn kisah mse lalu yg msih menghantuinye skrg .

najiah dgn perubahan mendadak yg menyesakkn jiwa .

masalah yg melanda 5 org ni serentak

membuatkan semua saling memerlukan t0k meredakan gelojak dlm aty .

tapi tu yg mnjadikn kte akrab kn ?

tapi aq juga harap , bile kite senang nanti ,

mcm ni la keadaannye . gembira , ceria dgn kwn2 dan akrab .

aq pun hrp suatu masa nnt ,

bahagia itu akan tiba :)

*

salah saya . semuanya salah saya .

saya nak jadi aina syakira !

saya tak nak jadi kirana bliss !

saya menyesal atas semua kesilapan saya .

aina syakira tak pernah menggedik dgn awak .

sedangkan kirana bliss , ya .

aina syakira tak pernah cuba pecahkan privasi awak .

sedangkan kirana bliss , ya .

aina syakira tak pernah menyibuk tentang awak .

sedangkan kirana bliss , ya .

sedangkan kedua2 karakter yg berbeza itu

ialah orang yang sama .

saya menyesal . menyesal sangat2 .

saya pilih karakter kirana bliss apabila berhadapan dgn awak .

entah ke mana perginya karakter aina syakira yg dulu awak knal .

maafkan saya .

saya hanya habuk yg merimaskan hidup awak .

saya hanya nyamuk yang membingitkan telinga awak .

saya hanya sampah yang menyemakkan mata awak .

niat saya hanya untuk menjadi kawan awak .

tak lebih dari tu .

tapi kalau tak ikhlas , tak guna kita berkawan kan .

biarlah saya pergi , pergi jauh dari hidup awak .

saya ulang ayat yang pernah saya cipta bila saya bergaduh dgn awak julai tahun lalu ,

"ku terpaksa berundur dari hidupmu

walaupun ku tak mahu dan tak mampu"

saya takkan berhenti berdoa , agar saya akan muncul sekali lagi dalam hidup awak ,

dengan karakter aina syakira , kawan baek kpd kawan baek awak .



saya mahu kita seakrab dulu !

No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.