hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, March 22, 2011

bila result keluar sudaa !

assalamualaikum .

jeng jeng jeng ......................

result exam sudah keluar !

dan alhamdulillah setakat nie result semua A takde yg kne repeat xD .

tapi tak tahu lah bahasa arab dgn kay heigh tu macam mana .

bahasa arab kalau tak silap aku hari tu ustaz ade semak dye kata aku dapat 95 .

tapi kay heigh tu .. aaaarrrgghhh !

cikgu azazlina kata dye nak markah 45/50 (90% la tuu)

tapi aku rasa aku banyak salah owh .

dah lah soalan cam apa je . sempat lagi aku zzzzzzz ..

ngantuk lah periksa waktu tengah hari . sdap lagi tido . lg2 kalau mimpi .

tadi kteorang waktu sejarah , cekgu agak angen .

sebab semua budak laki (kcuali hazrie) gi kluar kelas nak fotostet sumber sejarah .

dorg kluar sblm cekgu msk sbb cekgu masuk lambat sket .

ble cekgu masuk d0rg x msuk , mengamuk lah cekgu kamariah .

dah lah ramai gak yg kne denda sebab tak dapat A sejarah .

tadi 1st nama cekgu sebut nama fireen . dye kne .

pastu 2nd cekgu sebut nama sarah . dye pun kne .

ttibe cekgu sebut nama aku 3rd . cuak r aku . ingt kne denda gak .

naseb baek lahh tak kena . lega aku .

pengajarannya , study very hard laa untuk sejarah xD .






kau remehkan aku , kau tengok nanti aku remehkan kau pula .


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.