hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Friday, April 29, 2011


assalamualaikum .

wahh ! lega ya ! folio geo da antar , folio sej tunggu masa nk print ,

pendokumentasian je nak betulkan lakaran ape entah .

tapi .. heheh ! periksa datang pulakk !

hishh . baru nak relaksrelaks . kacau je exam .

cuti 2 minggu relaks sikit kot . sikit je . tak banyak . haha .

err , kawan .

ye , awak , kawan saya !

kawan ?

layakkah saya memanggil awak kawan lagi atas semua yang dah berlaku ?

kerana saya , awak berani untuk mencari rakan .

tapi dah jumpa rakan , terus lupakan saya .

tak apa . saya nak tengok suatu hari nanti .

kalau awak mengalami zaman kejatuhan ,

siapa yang akan awak cari .

dan waktu tu , jangan harap saya akan tolong awak lagi .

sekarang pun awak sanggup buat kawan paling baik awak sendiri marah .

memang salah kawan awak tu . sebab dia tu tak tentu pasal usik barang awak .

tapi dia mengaku tu semua gurauan , tak cukupkah untuk awak ?

setakat barang tu , semua orang ade weyh ! tak special pun .

tu pun nak mengamuk . sudahnya awak hilang semua kenangan awak di sini .

pergilah ke sana . sana kan lebih seronok berbanding di sini .

jangan waktu awak susah nanti baru nak tercari2 saya dan kawan baek awak di sini tu .







selamat tinggal . pergi dari sini !


12 comments:

Muhammad Zaki said...

huh???kawan...sapa aq ker???kalau aq....aq xkesah bab semua salah dia...buat aq marah...tiba2 dia tulis sakai sampai penuh aq nya profile...aq nk baca yg lain pon xley...pastu dia suruh naj tulis benda yg sama..pastu suruh akmal tulis benda yg sama then lastly suruh nizam....type benda yg sama...mana x marah...bab dia la aq musuh dgn dia...so x de kena mengen dgn barg...so jgn ungkit balik...:(

Aina Syakira said...

aku tak terasa pasal izham tu .

aku just terasa yang kau dah abaikan aku je . haha !

yg psl izham tu , mmg salah dye pun . haha !

tapi aku just sayangkan friendship korang terbuang macam tu je :(

Muhammad Zaki said...

cam 2 plk...bab diala aq jadi musuh dia bab dia la ramai x suka kawan dgn aq (yg tinggal kt bandar rinching la...)bab dia la aq block akmal dan naj...bab kalau x block nanti dia akan pijak kita lagi...bab 2 terpaksa block org yg penuh kan profile aq...hmm~ 2 jer

Aina Syakira said...

mcm jahat je dye tu . hishh =.=" . truk sgat ke dye wat kat ko slain spam tu ?

Muhammad Zaki said...

hahaxx...mcm 2 la...tapi x nk ungkit balik...

Aina Syakira said...

baek . saya hormati anda ! tapi aku tak sangka dye mcm tuh =.=" .

Aina Syakira said...

btw , sape akmal ? x knal pun =.="

Muhammad Zaki said...

hahaxx...akmal pon x tahu...dah 3 tahun pon masih x knl akmal...akmal kelas sama dgn naj and izham...akmal hafiz yg badan berisi dan kawan haza..waktu rehat diaorg selalu ada...=_="

Muhammad Zaki said...
This comment has been removed by the author.
Aina Syakira said...

owh ye ke . oo yg bdan bsar tu ke . aku ingtkn spe =.="

Muhammad Zaki said...

yeah

Muhammad Zaki said...

aah..yeepp..mcm 2 la


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.