hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, April 26, 2011

sepi

assalamualaikum .

da lbih kurg 2 minggu x update blog nie .

saya dah jadi businessgirl ! business buat folio xD .

folio geografi da hantar ! lepas satu beban .

folio sej kne btulkan sikit2 . sikit je . nseb baek .

pendokumentasian KH x siap lagi ! macam x btul ke benda alah tu .

dah2 . stop pasal folio .

sekarang aku masih dalam proses menerima takdir .

takdir apa ? hehhhh ..

bak kata aku , terimalah apa yang telah diterima .

sekarang , aku nak siapkan segala kerja kursus , then concentrate kat periksa .

no more him in my life :'(

the best for him is the letter F girl :)





saya seorang yang sedang cuba untuk kuat :D


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.