hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Thursday, May 26, 2011

al-akhir .. ehh tak sudah lagi rupanya !

assalamualaikum .

tepat jam 1.05 minit tengah hari tadi ,

maka tamatlah peperiksaan pertengahan tahun .

tapi .. opps !

saya dapat 78% dalam kh . so ?

so , oleh kerana saya dapat B , kena ulang balek !!!!!

penat lah ulang2 ni . banyak tajuk lak tuh . haihh .

benci betul kena repeat paper . ganbate aina !

*

rancangan waktu cuti ?

1) check jawapan sejarah !

2) nak praktis adobe photoshop dan illustrator

3) teringin nak balek perak , tapi tak kot

4) balek seremban sebentar

5) nanti2 jela fikir . haha ! xD

*

aku tak tahu kenapa . kita baru 2 hari chatting tapi aku selesa ceritakan semuanya kat kau .

aku benar2 selesa . sama macam aku cerita kat emy , atikah dan zaki .

tapi kelakar la . kau tak faham satu apa pun aku merepek . haha !

okay . enough aina . 2 hari saja ya . lepas tu tegur dia kat sekolah sekali .

the end . fullstop . al-akhir .





maaf mengganggu . aku muncul sekejap saja okey ? terima kasih sebab sudi melayan !


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.