hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, May 21, 2011

copygirl


assalamualaikum .

farah jasmeen : apa bai (baizura) kata ?

aina : riket .

farah jasmeen : apa dia ?

aina : ri - ket !

farah jasmeen : tak dengar ! cakap kat haziq .

aku pun beralih mata kat haziq hazwan .

aina : riket la .

haziq hazwan : haa ? cricket ?

aina : masya ALLAH , riket !

haziq hazwan : tak dengarlah .

pekak lah anak hishamuddin ni . duduk sebelah aku tapi satu hapak pun tak dengar .

aina : R - I - K - E - T !

haziq hazwan : apa dia ? tak dengar !

malas dah aku nak bercakap dengan dia .

fariq kat belakang dah bising kata kitaorang meniru .

kacau lah anak sururi ni . tido jela . tak yah nak bising2 .

lama sikit ,

haziq hazwan : aina , riket eh ?

aina : yes !

haziq hazwan : o0o0o0o .. farah ! (sambil pandang belakang) riket !

farah jasmeen : okay , thanks aina . tapi .. apa puncanya ?

hadoii . ingat dah settle dah masalah . rupa2nya ada yang tak selesai .

tak suka betul soalan tu . science paper 2 .

ada gambar budak laki kecik pakai seluar . dah la tu . angkat seluar dye nak tunjuk kaki dye yang 'cantik' tu .

pastu tanya apa penyakit dye .

wait wait wait !

aku , haziq dan farah duduk depan cikgu .

macam mana boleh berdialog bisik2 macam kat atas ?

jawapannya ..

..

"aina syakirah !"

waktu kh waktu tu . tapi periksa science paper 2 .

aku pandang suara yang panggil aku tu . aina malik .

"ya ?"

"dah pukul berapa dah ni . (sambil tunjuk jam) . gi la cari cikgu . siapa nak kutip kertas ?"

masya ALLAH . aku formen ! yes ! aku formen . aku la kena cari cikgu .

tapi aku langsung tak sedar yang kelas kitaorang tak ada cikgu selama 20 MINIT !

baguslah tu . berlakulah aksi bisik membisik . *bisik apa ya ? haha !*

okay . turun ke bilik guru . jumpa ustazah kalsum , guru kelas . ceritalah apa yang berlaku .

terkejut ustazah . kitaorang masuk bilik guru .

cikgu adilah , GKMP sains and maths suruh cerita apa yang berlaku .

aku kata lah ,

"tadi ade cikgu laki masuk lepas ustaz ahmad noor zaimi . tapi dye keluar pukul 12."

KH ada 3 masa tapi cikgu tak masuk . cikgu relief yang masuk .

masa pertama , ustaz zaimi . dye merapu konon itu keluarlah ini keluarlah .

padahal tak keluar pun . siakap senohong je ustaz ni .

then cikgu laki baru masuk . cekgu pelatih kot .

sepatutnya dia masuk untuk 2 masa . tapi tak tahu lah kenapa dia keluar pukul 12 tak balik2 .

kecoh satu bilik guru . macam aku ni bawa khabar ape je .

cikgu adilah tadi tu ganti . kutip kertas .

3 KAA 2011 , periksa science paper 2 kita terbaek wokk ! xD





awak meniru ? tak mustahil kan . haha ! xD


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.