hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, May 2, 2011

sorry :)

assalamualaikum .

sorry ye kawan .

saya terlampau angin .

sebab saya terlampau sedih .

sedih mengenangkan friendship korang lebur macam tu je .

saya dah pernah laluinya . sakit . sangat sakit .

kalau boleh , saya tak nak kawan2 saya yang lain merasakan yang sama macam saya .

tapi awak dah terasa . nak wat camne . saya kena terima kenyataan .

tambah2 kawan awak tu antara yang rapat dalam hati saya .

tapi sekarang tak tahulah macam mana . jangan tanya okeyy .

cemburu tengok awak dgn S letter girl . bukan2 ! bukan cemburu tu !

cemburu sebab awak dah ada pasangan hati yang lawa gituu . haha !

bukan awak seorang . kawan2 saya yang laen .

semuanya tgh mengalami zaman nak masuk kegemilangan .

saya ? zaman kejatuhan terbenam ! ohh !

takpe , tahun ni nak PMR . belum masanya saya fikirkan semua tu .

tapi kadang2 nak juga fikir . haha !

daripada fikir folio yg boleh buat saya gile tu . daripada fikir keje skola menggunung tu .

baek fikirkan benda laen kan . haha !

awak kawan baek saya . 6 bulan dulu , kini , dan selamanya .

opps ! jangan lupa ! hadiah hari lahir saya ! hahahahaha .

ni dah 2 mei tau . tepat lagi seminggu !

*perhatian : ingatan pada semua ya ! bukan pada awak seorang je !

okay2 . cukup saya merapu .

semoga bergembira dengan S letter girl .

tapi jangan lupa saya lagi . tata !





teruja seminggu lagi ! :)


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.