hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, May 7, 2011

wahh ! wahh ! wahh !



assalamualaikum .
tengoktengoktengok !
sweet betul kita punya kawan ni :)
maen suap2 ya . suap mi kari saja . haha !
hari ini ialah HARI SEKOLAH a.k.a HARI KEUSAHAWANAN .
wahh ! best tuu ! boleh beli makanan byak2 ! boleh jalan2 ! *kat skola je xD
tup tup kul 1030 ,
emy dengan farah kena bertugas di gerai masing2 .
so lepak lah dengan ainaa , najiah serta razlan .
tahun ni , hari keusahawanan ade pembaikan .
ada aiskrim , ade cabutan bertuah , dan macam2 gerai ade n' bertambah inovasi !
siap ade cheezy chicken makaroni . itu lah sarapan aku :D .
cekgu jasemah wat air cocktail . sedap !
laen dari yang laen kan . bagus betul sekolah ni . bru 2nd time buat da maken gempak .
cumee ..
boleh tak tahun depan sekolah kita buat rumah hantu ?
mesti lagi gempak ! wahh !
da 3 tahun tak masuk rumah hantu . rindu pulak nak masuk . haha !
okayy , sekian saja nota saya . SEKIAN TERIMA KASIH .





elok2 aku baek dengan kau even kau dingin dengan aku . so , jangan buat aku HILANG SABAR .


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.