hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, June 25, 2011

injection !


assalamualaikum .

itu jarum suntik . so ?

nak ceritanya , semalam kulit saya ditembusi oleh jarum ni .

aww ! tak sakit pun . serius . tak sakit .

cikgu rosma cubit lagi sakit dari injection tu .

injection untuk apa ? untuk pencegahan kancing gigi .

aku 1st girl 3 KAA yang kena suntik . hishh . cuak gile .

aku duduk atas kerusi . dengan lafaz 'bismillahirrahmanirrahim .."

aww ! dicucuk . ekk elehh . ingatkan sakit sangat .

pastu yang peliknya , aku tak lah teruk sangat effect vaksin tu .

yang laen kata , tangan diaorang lenguh lah , sakit lah , sampai demam pun ader .

tengok aku . steady je . haha !

jaga diri dan kesihatan ya kawan2 ! :)





nasib baek batch aku selamat dari suntikan kanser serviks xP


3 comments:

Are-Mint said...

Oii oiii...perli aq nampakkkk

Are-Mint said...

Oii oiii...perli aq nampakkkk

Aina Syakira said...

eh , bukan kau seorang je demam . emy sampai demam campak . so jangan perasan .


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.