hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, June 13, 2011

kembali ke sekolah !

assalamualaikum .

jom kembali ke sekolah ! :)

okey . dah 2 minggu cuti tapi kerja sekolah masih tak siap-siap lagi.

takpe . hari ni dah 90% siap .

okey . berat untuk mengaku . tetapi result exam saya meningkat tapi rasa menurun .

macam mana tu ya ? hehe xP

apa-apa sahajalah . belajar dari pengalaman .

pengalaman ialah guru yang terbaik . jatuh dalam lubang yang sama ialah satu kebodohan .

opss , saya ambil ayat di atas ni di kelas 3 KRK 1 xP

okey . saya sebenarnya tak suka borak-borak pasal result ni .

hari ni saya seronok giler . dapat jumpa balek semua orang setelah 2 minggu tak bertemu .

bosan owh . makan tido solat online tengok tv . rutin yang sama .

okey . cukuplah untuk hari ni . sekadar mengelap habuk macam mengelap habuk di meja pagi tadi xP





azam baru untuk PMR ! ganbate aina ! xP


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.