hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, June 6, 2011

khabar cik amin azhar kita

assalamualaikum .

yes . saya ingat . masih ingat .

waktu kita kawan baek dulu , kita ada cakap tentang sesuatu .

minat kita .

minat terhadap benda yang sama . penulisan .

eishh , geli tak dengar ayat aku ? haha !

aku ada cuba juga menulis .

salah satunya bentuk cerpen peribahasa . dalam exam BM 2 hari tu . xP

naseb baek cikgu norlela okey je . haihh . alhamdulillah .

sekarang , working on novel . tapi benda tu simpan dulu . PMR diutamakan xD .

tapi kawan baek aku yang aku maksudkan kat atas tu dah advanced !

minatnya terhadap penulisan yang mendalam serta pengkajiannya dalam novel2 kak Ain Maisarah ,

mendorongnya untuk menulis 3 buah novel bersama beliau .

berikutan dengan post kak Ain di sini ---> click here !

okay , untuk melihat penyertaan kawan baek aku tu iaitu Amin bin Azhar ,

boleh tengok di laman facebook AinMaisarah Novelis .


tapi aku tengok ada 2 je kat situ . pape jelah ehh .

2 novel yang inshaALLAH akan diterbitkan ialah :


Aku Mahu Dia ---> click here !

kisah Dhiyana yang jatuh hati kepada Farid Kamal , kapten rumah Kuning Sekolah Seri Bangsar . dia berusaha mendekati Farid yang persis Farid Kamil wajahnya , tetapi usahanya belum menampakkan hasil . tidak cukup dengan itu , muncul pula saingannya iaitu Syakira (nak jugak taruk nama aku . haihh ! xD) . berjayakah Dhiyana memenangi hati Farid Kamal ?


Aku Mahu Perhatian ---> click here !

Fasha yang terkenal sebagai ketua The Wannababes Sekolah Sri Bangsar , terkenal dengan perangai diva nya , terkenal dengan kecantikannya , rupa-rupanya menyimpan kisahnya sendiri tentang keluarganya . hanya rakan-rakan terdekatnya mengetahui tentang kisah keluarga Fasha . bapanya sibuk menghabiskan masanya dengan perempuan lain manakala ibunya pula sibuk dengan temujanji di luar . hanya rakan-rakan terdekat Fasha yang memahami . namun hakikatnya Fasha memerlukan kasih sayang ibu bapanya . tabahkah Fasha mengharungi semua ini ?

lagi satu , Aku Mahu Sci-Fi , tapi tak tahulah kenapa tak ada dalam album tu .

okay , nak kenal kawan baek saya tu ? ini kami ! :)


gambar kelas sahajer . yang kaki panjang cermin mata tu , dia lah . yang buat tanduk di belakang dia tu , saya . HAHA !

nanti kau terbit novel , kau bagi aku free tau . tak nak , aku tak baca ! xD





semoga sinopsis anda memenangi pertandingan itu , amin ! :) i'll always pray for you .


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.