hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Monday, July 25, 2011

aku PMR esok . korang ade ?

assalamualaikum .

kalau aku kata aku akan menghadapi Penilaian Menengah Rendah a.k.a PMR esok ,

korang percaya tak ?

heheheheheh . mesti tak percaya kan ?

ehh betullah . aku tak tipu . serius tak tipu =.="

cuma .

aku bukannya periksa BM , BI , Maths , Science semua tuh .

aku ambil satu subjek tambahan yang nama dia pun macam'tambahan' bagi korang .

KEMAHIRAN AL-QURAN .

mesti tak pernah dengar . haha .

okey . hari ni , aku nak habis ulangkaji semua bab .

satu jam satu bab .

bab ada 5 . ulum , tajwid , hafazan , qiraat , tarannum .

hafazan dah settle . tinggal lagi empat .

so , hari ni kena study 4 jam . huhu . :D

tahan ? insha ALLAH . banyak lak tuh tajuknya . dari form 1 sampai form 3 .



ya ALLAH ya Tuhan kami ,

kurniakanlah kepada kami , para pelajar 3 Kelas Aliran Agama (KAA) SMK Bandar Rinching ,

100% cemerlang KKQ .

amin ya rabbal alamin .






doakan kami semua ya . doa anda amat kami perlukan .


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.