hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Sunday, July 17, 2011

di pertengahan bulan

assalamualaikum .

dah lama kan aku tak mengepos di sini . haha .

pos ni pun , saje nak mengelap habuk xP .

okey , hari ni nisfu syaaban .

(tapi aku malas nak puasa . so , jangan contohi aku yang pemalas ni :D)

so , malam semalam dengan jayanya aku buat 4 solat sunat .

lega bhaii . haha . semoga ALLAH terima .

erm , kadang2 dalam hidup ni , banyak salah yang aku dah buat .

aku minta maaf ya atas semua salah dan silap aku . korang maafkan okey :D

hari ni , aku nak bukak kitab baru .

dan korang pun bukak kitab baru korang .

jadi , penuhkanlah kitab baru korang dengan benda baek2 sahajer :D

oh ya , tak lama lagi ramadhan kan .

azam tahun ni , nak khatam quran :)

nak latih diri jadi baek . eceh eceh . haha .

agak2 nyaa macam mana puasa n' raya tahun ni ya ?

harap2 dipenuhi perkara2 yang baek + happy sahajer .

yang buruk , yang sedih , pegi jauh2 . :D






semoga ALLAH permudahkan urusan kita . :D


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.