hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Saturday, July 23, 2011

yaumur riadhah

assalamualaikum .

penat ni . dari sekolah . ada hari sukan . sport's day . yaumur riadhah .

satria no 4 je . okey lah tu . merentas desa dapat no 1 :)

perbarisan n' pergerakan kreatif tak tahulah satria no berapa .

sebab tak dapat nak dengar . orang laen semangat gila nak mengeluarkan suara diaorang yang merdu itu . haha .

tapi bestlah tahun ni . tak kurang hebatnya .

perasmian , pakai tembak-tembak , keluar asap warna-warni . haha .

cuma perbarisan tak ada formasi . bosan jugak lahh .

waja tema askar ! siap pinjam baju askar wataniah lagi . :)

pergerakan kreatif , wira punya bestt . walaupun WIRA jadi RAWI . haha .

masuk tajuk KKQ . eh korang . RAWI ada maksud tau .

maksudnya ,

dalam al-Quran ada 7 jenis bacaan .

ilmu ni dipanggil ilmu qiraat .

7 jenis bacaan tu dipelopori oleh 7 imam .

setiap imam ada 2 RAWI . kira rawi ni periwayat qiraat lah .

tengok . bagus apa maksud RAWI . haha . tak payah nak malu2 .

tahun ni aku buat keputusan tak nak ambil bahagian dalam perbarisan .

ya lah . latihan rumah sukan tak pergi . perjumpaan hari tu pun tak pergi .

sebab nak lari dari masuk perbarisan .

tapi tahun ni kantoi lah dengan cikgu eliza . cikgu pendidikan khas tu .

dia kata macam ni :

kalau saya tahu awak rumah satria , dah lama saya masukkan awak dalam perbarisan .
saya tak tahu awak rumah satria .
tahun depan awak mesti masuk perbarisan .
ingat tau !

ala cikgu ni . malas lah . hehe .

tengok . dah terkantoi . aku tak tahu pula cikgu tu lama perhatikan aku . haha .

popular gak aku ni :D (perasan sebentar)

so , tahniah kepada semua yang menang . yang kalah , peluang masih ada lagi .

so , ni turutan rumah-rumah sukan .

1 . WIRA

2 . PUTRA

3 . PERDANA

4 . SATRIA

5 . WAJA

sekian , terima kasih .





sukan dah habis , so kembali kepada study . trial semakin dekat :D


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.