hye dudes and babes . i'm aina and this is my diary , i can write whatever i want okie ? dun forget to leave your comment or shout here ! thankx for visiting my online world , enjoy reading okie ? ^_^

Tuesday, August 9, 2011

ustaz bajet popular

assalamualaikum .

dekat sekolah saya kan ,

ada ustaz tu kan ,

bajet popular !

"ehh ? sape sape ?"

mesti korang tertanya-tanya .

jeng jeng jeng ..




laa .. ustaz ni rupanya !

ehh ehh , jangan salah faham !

aku terjumpa fan page ni kat wall kawan baek aku . (malas nak sebut nama :P)

tak tahulah siapa buat page ni . sebab fan page kan .

yang pasti bukan cikgu bahasa arab aku tu ya . dia tak ada FB .

ustaz ni memang best . aku lagi faham bahasa arab bila time dia ajar .

dan dia pun kadang2 sengal juga .

nadia kata aku suka argue dengan ustaz . memang pun . hahaha .

mana taknya . dia tu suka sangat salah ejalah , salah sebutlah . hishh . geram aku . hahaha .

cuma aku nasihatkan , sesiapun yang jadi admin page ni ,

ambillah quote2 ustaz yang bermanfaat untuk dikongsi ya .

semalam baru ustaz bagi tip nak hilangkan ngantuk waktu pagi .

caranya ialah qailullah . iaitu tidur sebentar pada waktu tengah hari .

sebentar sahaja ehh . bukan sampai berjam-jam okey . hahaha .

ni antara sunnah nabi . bolehlah diamalkan ya :D

tapi apapun , Ustaz Ahmad NorZaimi the BEST ! (kembang hidung murni ismahani :D)






jawab soalan ni ---> how much is today ? :D


No comments:


.Hasil Kerja Tangan Aina Syakira.